11 Ağustos 2016 Perşembe

Sleek Solstice Highlighting (Aydınlatıcı) Paleti

Merhaba! Bugün hepimizin çok sevdiği bir aydınlatıcı paletinden bahsedeceğim. Sleek markasının Solstice aydınlatıcı paletini bende çok sevdim, elime geçtiği günden beri sürekli kullanıyorum. Sanırım en çok kullandığım renk Subsolar isimli alttaki açık sarı renkli aydınlatıcı. Ama en çok ambalajının görüntüsüne bayılmış olabilirim ^_^


Sleek markası bildiğiniz gibi ülkemize yeni geldi. Şu an sadece bazı Gratis şubelerinde satılıyor. Umarım en kısa zamanda bütün Gratis'lerde Sleek markası yerini alır. Paletteki dört aydınlatıcının da pigmentasyonu çok iyi. Fakat Hemisphere ve Equinox renkleri bir tık daha pigmentli aydınlatıcılar. Kalıcılıkları da çok iyi. Gün içinde parça parça olmuyorlar. 



Solstice aydınlatıcı paletinde biri krem diğer üçü toz yapıda aydınlatıcı bulunuyor. Sadece en baştaki Ecliptic adlı aydınlatıcı krem yapıda. Ürünün arkasında bu renklerin hangi bölgelere uygulanması gerektiği yazılmış. En baştaki Ecliptic rengi kaş kemiğini aydınlatmak için kullanılıyor. Bence de kaş kemiğinde çok güzel duran bir aydınlatıcı. Aynı şekilde ben bu krem aydınlatıcıyı elmacık kemiklerimin üstüne de uyguluyorum. Yüzüme çok doğal bir ışıltı katıyor. Daha doğal olmayan, yoğun aydınlatıcılı bir görünüm istediğim zaman önce Ecliptic rengini uygulayıp, üzerinden paletteki diğer toz aydınlatıcılardan herhangi biriyle geçiyorum. Böylece yoğun bir şekilde aydınlatılmış elmacık kemiklerine sahip oluyorum. Genelde bu paletteki aydınlatıcıları karıştırarak uygulamayı daha çok seviyorum. Paletteki ikinci renk olan lila tonlarındaki Hemisphere rengi elmacık kemiklerini aydınlatmak için kullanılıyor. Ama ben bu rengi tek başına elmacık kemiklerimin üzerinde kullanmayı sevmiyorum. Elmacık kemiklerimin üzerinde lila yansımalar görmeyi hiç sevmedim. Bu yüzden en az kullandığım renk bu oldu. Ama bu rengi diğer toz yapıdaki aydınlatıcılarla karıştırarak çok fazla uyguladım. Böyle daha güzel olduğunu düşünüyorum. Hemisphere rengini göz makyajımda da kullandığım oldu. Bu paletteki en sevdiğim renk olan Subsolar rengi burun kemiğini aydınlatmak için kullanılıyor. Bence de burun kemiğini aydınlatmak için çok güzel bir renk. Ben aynı zamanda bu rengi yüzümde aydınlatmak istediğim her yerde kullanıyorum. Benim gibi açık tonlu bir cildiniz varsa size çok yakışacak bir aydınlatıcı. Solstice paletindeki en sevdiğim ve en çok kullandığım renk bu! Paletteki son renk olan hafif somon gibi bir rengi olan Equinox rengi üst dudak kıvrımını aydınlatmak için kullanılıyor. Bence de üst dudak kıvrımı için güzel bir renk. Tek başına elmacık kemiklerinde, kaş altında, göz pınarında da güzel duran bir renk. Ben bu rengi her zaman Subsolar adlı renkle karıştırarak uyguluyorum. Böyle bence mükemmel oluyor. Size de tavsiye ederim. Tek başına da çok güzel bir renk ama karıştırınca daha da güzel oluyor.


Bu aydınlatıcıları makyaj süngeriyle veya Real Techniques Core Collection fırça setinden çıkan kontür fırçasıyla uyguluyorum. İkisiyle çok güzel sonuç aldım. Benim elimde şu an yok ama yelpaze şeklindeki fırçalarla da çok güzel uygulanacaktır. Paletin içindeki fırçayı hiç kullanmadım. Çünkü berbat bir fırça. Çok manasız. Kılları çok sert ve yamuk yumuk. Hatta bazı kılları uzun kalmış. Bununla uygulamaya kalksam aydınlatıcının çok kötü duracağı bariz belli. O yüzden hiç kullanmadım. Aynı şekilde kötü olan başka bir şey de ambalajı. Görüntüsü muhteşem. Ona bir lafım yok. Hatta ilk başta sadece görünüşü için sahip olmayı çok istemiştim. Ama yapısı o kadar dandik ki. Plastik gibi bir şey. Şu an fotoğraflarda hiç öyle durmuyor, sanki daha ağır bir materyalden yapılmış gibi duruyor. Ama elinize alınca ne kadar dandik olduğunu anlıyorsunuz.


Genellikle Solstice paletindeki Subsolar ve Equinox renklerini karıştırarak yüzümde aydınlatmak istediğim bölgelere uyguluyorum. Bu yerler de genellikle elmacık kemikleri, kaş altı, göz pınarı, dudak üstü, burun kemiği oluyor. Böyle her yeri saydım ama her zaman aydınlatıcı kullanan birisi değilim. Fakat kullanasım geldiği zamanda her yere sürüyorum. Çok doğal aydınlatılmış bir görünüm istediğim zamanlarda da sadece Ecliptic rengini kullanıyorum. Sanki hiçbir şey sürmemişsiniz, cildiniz kendinden ışıltılıymış gibi duruyor. Çok beğendiğim bir palet oldu. Aydınlatıcı paleti arayanlara önerebilirim. Sleek Solstice aydınlatıcı paletini Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Sleek Solstice Highlighting (Aydınlatıcı) Paleti hakkındaki düşüncelerinizi bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...