16 Ağustos 2016 Salı

The Balm Nude Dude Far Paleti

Merhaba! Bugün The Balm Nude Dude far paletini nasıl kullandığımı anlatacağım. Hem koyu göz makyajları yapabileceğiniz hem de daha doğal tonlarda, günlük makyajlar yapabileceğiniz farlar içeriyor. Benim çok sevdiğim, hep kullandığım bir palet.




Palette 12 tane far bulunuyor. Bunlardan 4 tanesi mat, 8 tanesi ışıltılı farlar. Benim gibi ışıltılı farlardan hoşlananlar için çok güzel bir palet. Renklerin pigmentasyonu çok iyi. Aşırı pigmentli farlar değiller ama far bazı kullanarak uyguladığınızda pigmentasyonu oldukça artıyor. Hem mat hem de ışıltı farlar içinde bu geçerli. Biraz tozutuyorlar ama sıkıntı yaratacak bir tozutma değil. Farı sürerken göz altlarıma dökülme yapmadığı sürece benim için sorun olmuyor. Zaten bu palet az tozuttuğu için böyle bir problem yaşamıyorsunuz. Farların karıştırılması çok iyi. Kolay karıştırılabilen farlar. Beni bu konuda hiç zorlamadı.



Öncelikle benim bu palette en çok sevdiğim ve en çok kullandığım renkler Flawless, Firm ve Fit. Günlük makyajımda hep bu üç rengi kullanıyorum. İlk baştaki Fearless rengi ten renginde mat bir far. Göz kapağımdaki rengi nötrlemek için kullanıyorum. Aynı zamanda kaş altımı aydınlatmak için kullanıyorum. Fabulous rengi, şampanya rengine yakın bir rengi olan ışıltılı bir far. Bu farı kaş altlarımı, göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum. İsterseniz göz kapaklarınızda da kullanabilirsiniz. Flawless rengi sütlü kahverengi mat bir far ve benim favorilerimden. Gözümün katlanma bölgesine derinlik katmak için kullanıyorum. Çok güzel bir geçiş rengi. Neredeyse her makyajda bu farı kullanıyorum. Faithful rengi somon renginde içerisinde altın yansımalar bulunan ışıltılı bir far. Bu farı da çok seviyorum. Tüm göz kapağıma bu rengi, gözümün katlanma bölgesine ve dış köşelerine Flawless rengini kullanarak günlük, doğal bir göz makyajı yapmış oluyorum. İstiyorsanız dış köşelerden daha koyu bir renkle geçerek daha da belirginleştirebilirsiniz. Veya eyeliner kullanarak daha belirgin bir göz makyajı oluşturabilirsiniz.



Firm rengi içerisinde kahvelik, bronzluk bulunan ışıltılı bir far. En sevdiğim ve en çok kullandığım renklerden birisi. Ben kahve tonlarında makyaj yapmayı çok seviyorum. Bu yüzden genelde bu farı kullanıyorum. Tüm göz kapağıma bu rengi, katlanma bölgesine ve dış köşelere Flawless rengini uyguluyorum. Flawless rengini alt kirpik diplerime de geçiyorum. Böylece çok doğal bir görünüm elde ediyorum. Bazen dış köşelere ve üst kirpik diplerime Flawless renginden daha koyu bir kahve tonu uygulayarak göz makyajımı belirginleştiriyorum. Fit rengi, Firm rengine çok benzeyen bronz altın yansımalı ışıltılı bir far. İçerisinde hafif gül kurusu tonu bulunuyor. Firm renginden biraz daha açık duran bir far. Bu rengine çok seviyorum. Bazen Fit ve Firm renklerini karıştırarak uyguluyorum. Yine aynı şekilde günlük makyajımda tüm göz kapağıma bu farı, katlanma bölgesine ve dış köşelere Flawless rengini uygulayarak bitiriyorum. Her zaman alt kirpik diplerime de far sürerim. Böylece gözlerim olduğundan daha büyük gözüküyor. Faithful, Firm ve Fit renklerini fırçamı ıslatarak kullanmayı çok seviyorum. Çok daha fazla pigmentli, ışıltılı görünüyorlar. Koyu farlar kullandığım zaman sadece göz kapağımda biraz ışıltı olsun diye kullanıyorum. Çünkü altına uyguladığınız mat, koyu farlar yüzünden renklerini gösteremiyorlar.



Flirty rengi pembe tonlarında rose gold diyebileceğim ışıltılı bir far. Pembe tonlarda ışıltılı makyaj sevenler için çok güzel bir renk. Bende göz kapaklarımda kullanıyorum. Güzel bir ışıltı katıyor. Feisty rengini de geçiş rengi olarak kullanırsanız çok güzel olacaktır. Bu renkte pembe tonlarında mat bir far. Flirty rengiyle çok uyumlu olduğunu düşünüyorum. İkisini birlikte kullanmayı çok seviyorum. Güzel bir eyeliner ile çok romantik bir göz makyajına sahip olabilirsiniz. Friendly rengi koyu mora çalan mat bir far. Bu farla da güzel makyajlar yaptım ama malesef ki paletteki en az pigmentli renk diyebilirim. Koyu göz makyajlarında farı dağıtmak için kullanıyorum. Katlanma bölgesinde ve dış köşelerde güzel duruyor. Kesik uçlu bir fırça yardımıyla farı eyeliner gibi kullanmayı da seviyorum. Tabi ki az pigmentli olduğu için fırçamı ıslatarak uyguluyorum. Bazen sürdüğüm eyelinerı farla dağıtıyorum ve dış köşelerde bir V şekli oluşturuyorum. Böylece daha buğulu bir göz makyajına sahip oluyorum. Funny rengi bronz kızıl tonlarda ışıltılı bir far. Bu da çok beğendiğim bir renk. Kızıl tonlarda bronz makyajlar yapmak için ideal. Bu far ile bütün dikkati gözlere çekebilirsiniz. Fierce rengi koyu yeşilimsi siyaha çalan içinde simler bulunan bir far. Açıkçası bu farla bir makyaj yapmaya cesaret edemedim. Ama yakın zamanda yapabilmeyi istiyorum. Çok değişik bir renk. Son olarak Fine rengi ışıltılı bir kahverengi. Bu da çok fazla kullandığım renklerden birisi. Koyu kahve tonlarında göz makyajı yapacağım zaman mutlaka bu farı kullanıyorum. Eyeliner gibi kullanmayı çok seviyorum. Daha buğulu bir görünüm istediğimde eyeliner gibi sürdüğüm farı dağıtıp, dış köşeleri belirginleştiriyorum. 



Benim kullanmayı çok sevdiğim bir far paleti oldu. Farların dışında ambalajını da çok tatlı buluyorum. Elimden düşmeyen bir palet. Bu paleti Gratis indiriminden 43 TL'ye almıştım. İndirim zamanı bence kesinlikle bir tane kapın!

The Balm Nude Dude Far Paleti hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...