28 Ağustos 2016 Pazar

Zigavus Extra Plus Sarımsaklı Şampuan

Merhaba! Bugün saç dökülmesi problemi yaşayanlara çok iyi gelecek bir şampuandan bahsedeceğim. Benim bir süredir saçlarım çok fazla dökülüyordu. Sonra Zigavus Extra Plus Sarımsaklı Şampuan'ı denemeye başladım ve 1 aydır kullanıyorum. Saçlarıma çok iyi geldiğini söyleyebilirim.



Nedendir bilinmez, saçlarım çok fazla dökülmeye başlamıştı. Dökülme karşıtı, saçlarımı güçlendirecek bir şampuan kullanmama ve saçlarımı kestirmeme rağmen pek bir değişim olmamıştı. Hala çok fazla dökülüyordu. Saçlarım zaten ince telli ve seyrek. Bu yüzden hiç saçım kalmayacak diye korktuğum zamanlar olmuştu. Daha sonra Zigavus'un bu şampuanını kullanmaya başladım ve daha ilk kullanımda şaşırtıcı bir şekilde etkisini gösterdi. Banyodaki saç dökülmeleri yarı yarıya azaldı. Saçımı taradığımda tarakta çok az bir miktarda saç görmeye başladım. 1 aydır kullanıyorum ve dökülme problemi artık yaşamıyorum diyebilirim. Eskisine göre çok çok az saçım dökülüyor. O kadarının da normal olduğunu düşünüyorum.


Şampuanın özelliklerinden bahsetmem gerekirse içinde doğal sarımsak ekstraktı var. İnsan vücudu tarafından üretilmeyen ve dışarıdan alınması gerekli olan 17 çeşit aminoasit bulunuyor. A vitamini, B1-B6 vitamini, C vitamini, çinko, folat, beta-karoten, kalsiyum, demir, kaffeik asit, potasyum, fosfor, selenyum, niyasin (B3), kumarikasit, gereniol ve birçok yararlı organik madde sarımsaklı şampuanın içinde bulunuyor. İlk kullanımdan itibaren saç dökülmesini önlemeye başlıyor. Düzenli ve sürekli kullanımda da tam olarak etkisini göstererek saç dökülmesini önlüyor. Saç derisinde biriken ölü hücreleri temizleyerek kepek oluşumunu engelliyormuş. Fakat kepek problemim olmadığı için bu konuda yorum yapamıyorum. Beta-karoten, çinko ve kalsiyumca zengin olan sarımsak ekstresi sayesinde saça sağlık, canlılık ve direnç kazandırıyor. Saçların dolgun görünüm kazanmasına yardımcı oluyor.  


Şampuanı kullanım talimatında yazdığı şekilde kullandım. Islak saçıma masaj yaparak uyguladıktan sonra 2-3 dakika beklettim. Sonra duruladım. Tek şampuanda saçımı çok iyi temizliyor. O yüzden duşta saçımı bir kere şampuanladım. Yetmezse iki kere şampuanladığım da oldu. Saçımı yağdan çok güzel arındırıyor. Kokusu çok garip ama sarımsak kokusu içermiyor. Tarif edemeyeceğim bitkisel bir kokusu var. Şampuan saçlarımı biraz kurutuyor. Ama saç uçlarıma saç kremi veya bakım yağı kullanarak eski yumuşaklığına kavuşuyorum. Saç diplerimi biraz kurutması benim için iyi bir özellik. Çünkü saç diplerim malesef çok çabuk yağlanabilme özelliğine sahip. Bu şampuan o süreyi uzatıyor. Bu açıdan da çok sevdiğim bir ürün oldu. Zigavus Extra Plus Sarımsaklı Şampuan'ı eczanelerde bulabilirsiniz. İsterseniz internet sitesinden de satın alabiliyorsunuz.

Zigavus Extra Plus Sarımsaklı Şampuan hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...