20 Eylül 2016 Salı

Bitenler | Çöpe Gidenler #5


Merhaba! Son zamanlarda kullanıp bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim. Hangilerini sevdiğimi veya sevmediğimi, nasıl kullandığımı anlatacağım. Aynı zamanda bu ay bazı ürünleri makyaj çantamdan çıkardım. Ufak bir temizlik yaptım denilebilir. Bu ürünleri de sizlerle paylaşacağım.


Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Yıkama Jeli: Bu yüz yıkama jelini çok severek kullandım. Yağlı veya karma cilde sahipseniz seveceğinizi düşünüyorum. Siyah noktalara çok iyi geliyor. Sivilcelere bir faydası olmuyor. Cildimi hiç kurutmuyor. Aksine sonrasında cildim ürünü kullanmadan önceki haline göre daha pürüzsüz ve yumuşak oluyor. Cildi yağdan, kirden güzel arındırıyor. Daha detaylı yorumlarımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Tekrar alabileceğim bir ürün oldu.
Yves Rocher Sebo Vegetal Yüz Temizleme Jeli: Bu ürünü de severek kullandım. Karma ve yağlı ciltler için uygun bir yüz temizleme jeli. Cildimi hiç kurutmuyor. Sonrasında cildim sanki nemlendirici krem kullanmışım gibi yumuşak ve nemli oluyor. Aynı zamanda cildimin yağlanmasını kontrol altına alıyor. Bu özelliği hoşuma gidiyor. Cildi güzel arındırıyor. Sevdiğim bir yüz temizleme jeli. Cildinizde yağlanma problemi varsa önerebilirim. Ara ara alıp kullanıyorum. Sadece tek sevmediğim özelliği çabuk bitmesi.
Yves Rocher Sebo Vegetal Maske: Bu maskeyi de sevmiştim ama çok işlevli bir ürün değil bence. Sadece cildiniz çok yağlıysa bunu düzenliyor, azaltıyor. Bunu yaparken cildi kurutmuyor. Nemli, yumuşak bırakıyor. Maskeyi yüzünüzden temizledikten sonra minik pürüzlerin azaldığını görüyorsunuz. Ama uzun süre devam eden bir durum değil. Ertesi güne etkisi geçiyor. Bundan dolayı bir daha alır mıyım bilemiyorum. Çok fazla yağlanma problemi yaşadığım dönemlerde kullanılabilir.
Nivea BB Cream Problemli Ciltler İçin: Bu bb kremi doğru düzgün kullanamadım ve çöpe gidiyor. Çünkü çok kötü bir ürün bana göre. Öncelikle tester olmadığı için rengine bakmadan almıştım. Rengi bana çok koyu. Esmerler için uygun olabilecek bir rengi var, ben buğday tenliyim. Zaten ürünün tek rengi var. O da ayrı bir konu. Renginin dışında yapısı da çok kötü. Yapış yapış. Yüzde dalga dalga duruyor. Homojen dağılmıyor. Üzerine sürdüğünüz ürünleri de çok kötü gösteriyor. Güya bir de problemli ciltler için ama kapatıcılığı yok neredeyse. Hiçbir problemin kapandığını göremedim. Üzerinde yazan hiçbir şeyi yerine getirmiyor. Sadece bir kere denemek için kullandım ve bir daha da kullanamadım. Kullanılabilecek bir ürün değil ve boşuna makyaj çantamda yer kaplıyordu.


Gliss Million Gloss Şampuan: Bu şampuanı çok ucuza almıştım. Kampanya vardı ve 4 TL'ye geliyordu. Normalde başka bir şampuan kullanıyordum. Bunu da saçıma yağ maskesi yaptığım zaman, saçımdaki yağı arındırmak için kullandım. Dax Supergro kullanıyorum. Saçtan zor çıkan bir maske. İlk aşamada elime çok fazla şampuan alıp kuru saçımı bununla yıkadım. Yağı saçtan çıkarmak için ilk aşamada çok fazla şampuan kullanmak gerekiyor ve bu yüzden ucuza aldığım bu şampuanı harcadım. Aynı zamanda fırçalarımı yıkamak içinde kullandım. Kokusu çok güzel. Saça güzel bir parlaklık katıyor.
Nivea Pure & Natural Action Deodorant: Alüminyum ve koruyucu madde içermediği için bunu kullanmayı tercih ediyorum. Kokusunu da çok beğeniyorum. Pudrasız. 48 saat olmasa da uzun süre koruma sağlıyor. Bittikçe alıyorum.
Watsons Superdrug Duş Jeli: Sıradan bir duş jeli. Kokusu güzel, inci özlü. Ama kalıcı değil. Duşta güzel oluyor ama sonrasında bu kokudan eser yok. Bir daha alabilirim. Kötü bir duş jeli değil, kokusu da sevdim.
Biofinity Lens: Günlük hayatımda hep şeffaf lens kullanıyorum. Bu markayı yeni kullanmaya başladım. Memnunum. Bundan sonra bu markayla devam edeceğim. Hava geçirgenliği olan lensler ve çok rahatlar.


Wet'n Wild Coverall Kapatıcı: Bir ara bu kapatıcıyı kullanmıştım ama güzel bir kapatıcı değil. Göz altları için rengi uygun değil. Kapatıcılığı çok az. Kolay dağılan bir ürün değil. Uzun zamandır makyaj çantamda duruyordu ve kullanmıyordum. Bende çöpe atmaya karar verdim. Zaten yapısı da bozulmuştu. 
Maybelline Affinitone Kapatıcı: Bu ürünle ilgili bir paylaşımda bulunmuştum ve hiç sevmediğimden bahsetmiştim. O yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Göz altında kullandığım zaman deli gibi çizgilerime doluyor. Ne yaparsam yapayım çizgilerde birikiyor. Bende bu ürünü yazın makyaj yapmak istemediğim günlerde yüzümdeki kızarıklıkları, izleri kapatmak için kullandım. İzleri güzel kapatmıyor ama kızarıklıkları örtüyor. Böyle bitirdim ve bir daha asla satın almam. 
Alix Avien Dipliner: Çok önceden bunu eyeliner olarak kullanmıştım. Güzel bir ürün değil bana göre. Tam rengini tek seferde vermiyordu. Birkaç kere üzerinden geçmek zorunda kalıyordum. Parlak bir bitişi var. Bu da çöpe attığım ürünlerden birisi. Yapısı bozulmuş, artık hiç renk vermiyor. 
Flormar Dipliner: Bunu da eyeliner olarak kullanıyorum. Sevdiğim bir ürün. Simsiyah bir yapısı var. Mat bitişli. Bu ürünle kuyruklu eyelinerı kolayca yapabiliyorum. Detaylı yorumlarıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. Tekrardan alabilirim.
Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara: Çok sevdiğim bir maskara. Kirpikleri tek tek ayırıyor, uzatıyor ve biraz da dolgunluk katıyor. Kolay çıkarılabiliyor. Dökülme yapmıyor. Simsiyah bir rengi var. Almaya devam edeceğim. Detaylı inceleme için buraya tıklayabilirsiniz.
Revlon Photoready 3D Volume Maskara: Çok kullandığım bir maskara değildi. Daha çok günlük kullanım için uygun bir maskara. Çok doğal duruyor. Hacimli, dolgun kirpik görüntüsü vermiyor. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor. Dökülme yapmıyor. Detaylı inceleme için buraya tıklayabilirsiniz.
Loreal Volume Million Lashes Maskara: Malesef bu maskarayı kullandığım dönemde gözüm mikrop kapmıştı. Bu yüzden çok fazla kullanamamışım. Şimdi de çöpe atmak zorundayım. İçinde daha çok ürün var ama kullanırsam yine mikrop kaparım. Kullandığım dönemde sevmiştim. Çok fazla kirpiğiniz varmış gibi gösteriyordu. Kirpikler hacimli duruyordu. Tekrar alıp kullanmak istiyorum.


Parmex Aseton: Sürekli bu asetonu alıp duruyorum. Ojeleri güzel çıkarıyor. Aseton gibi kokmuyor. Hanımeli kokulu. Tekrardan alırım.
Revlon Oje Kurutucu Oje: Bu ojeyi çok sevdim. Ojeyi çok hızlı kurutuyor. Yapısını daha pürüzsüz, parlak yapıyor. Her ojenin üzerine kullandım ve bitti. Tekrardan alacağım. 
Pastel 80 Numara: Güzel bir bordo rengi. Bu ojeyi çok kullanıyorum. Rengini çok beğeniyorum. Bordo oje herhalde her kadının vazgeçilmezidir. Tek kat yeterli olmuyor, iki kat kullanıyorum.
Flormar 424 Numara: Su yeşili tonlarında bir oje. Bu ojeyi genelde yazın kullanıyorum. Rengi çok güzel. Tek katta tam örtücü değil. İki kat kullanıyorum. Bendeki artık bozuldu. Yapısı ağdalaştı. Bu yüzden çöpe gidiyor.
Pastel 38 Numara: Siyah oje. Olmazsa olmazım. Bu yüzden en çok siyah oje bitiriyorum. Tek katta tam rengini vermiyor. İki kat kullanıyorum.
Flormar 423 Numara: Yazın çok kullandığım ojelerden birisi. Bebek mavisi renginde. Çok güzel bir rengi var. Bu da tek katta opak bir görünüm vermiyor. İkinci, üçüncü katı geçiyorum.
Golden Rose Jolly Jewels: İçinde gümüş parçacıklar bulunan simli bir oje. Rengini çok seviyorum. Çok yoğun sim içeriyor. Tek başına oje olarak kullanılabilir. Sonradan yapısı bozuldu ve şimdi sürelemeyecek durumda. Neden böyle oldu anlamadım. İçinde daha ürün var gibi duruyor.

Biten ürünlerimden sizinde kullandığınız var mı? Bana yorum bırakmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...