12 Eylül 2016 Pazartesi

Günün Makyajı #1

Merhaba! Bugün makyajımı yaparken kullandığım malzemeleri paylaşmak istiyorum. Ürünleri nasıl kullandığımı anlatacağım. Aynı zamanda kısa kısa ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Detaylı yorumlarımı okumak isterseniz tıklanabilir linkleri ekliyor olacağım.


Ten makyajı;
Nivea After Shave Balsam: Primer olarak bunu kullanıyorum. Ten makyajımın gün boyu sabit kalmasını sağlıyor. Makyajımı daha kalıcı yapıyor. Üzerine uyguladığım ürünlerin performansını arttıyor. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)
Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Fondöten: 45 warm almond rengini kullanıyorum. Önceden bu fondöten bana koyu geliyordu ama şimdi biraz bronzlaşınca tam oluyor. 1,5 aydır kullanıyorum. Kapatıcılığı orta, ince yapılı bir fondöten. Gün içinde T bölgesinde olduğundan daha fazla yağlanma problemi yaşatmıyor. Yağlı, karma ciltler için uygun bir fondöten.
Loreal True Match Kapatıcı: 04 beige rengini kullanıyorum. Rengim biraz koyulaşınca daha koyu rengini kullanmaya başladım. Göz altlarıma üçgen şekli oluşturarak sürüyorum. Çok güzel bir kapatıcı. Gün içinde mimik çizgilerime neredeyse yok denecek kadar az doluyor. Sarı alt tonlu olduğu için tonu bana çok uygun. Kapatıcılığı güzel. İnce yapılı, pudra bitişli bir kapatıcı. (Normalde 01 ivory rengini kullanıyordum. Yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)
Rimmel Stay Matte Pudra: 001 transparent rengini kullanıyorum. Bunu göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullandım. En çok parlama yapan yer olan burun kenarlarımdan da geçtim. Göz altlarımda transparan pudra kullanmak daha iyi oluyor. Gün içinde kapatıcımın rengini koyulaştırmıyor. İnce yapılı bir pudra. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)
Max Factor Creme Puff Pudra: 41 medium beige rengini kullanıyorum. Şuan elimde bulunan pudralar arasında tek bana uygun olanı bu. Diğerleri açık geliyor. Çok önceden bu pudrayı kullanıyordum. Bir keresinde yanlış rengini almıştım ve kullanamamıştım. Şimdi kullanabilme fırsatım oldu. Bu yüzden dışı baya bir eski gözüküyor, yazıları silinmiş. Tüm yüzüme bu pudrayı uyguluyorum. Şu sıralar cildim eskiye göre daha yağlı olduğu için pudrasız yapamıyorum. Kapatıcılığı olan bir pudra. Daha pürüzsüz bir bitiş sağlıyor.
The Balm Bahama Mama: Kontür yapmak için bunu kullanıyorum. Soğuk tonlu bir bronzer olduğu için kontür yapmak için ideal. Tamamen mat bir yapısı var. Çok pigmentli değil. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)
The Balm Hot Mama: Allık olarak bugün bunu tercih ettim. Yanaklara çok hafif pembelik katıyor. İçinde ışıltılar bulunuyor. Elmacık kemiklerinin üstüne güzel bir ışıltı katıyor. Çok doğal duruyor. 
Sleek Solstice Aydınlatıcı Paleti: Aydınlatıcı olarak bu paletteki Subsolar ve Equinox renklerini karıştırarak uyguladım. Hot Mama'nın verdiği aydınlık görünüm bana yetmedi. Daha yoğun bir ışıltı istedim. Elmacık kemiklerimin üzerine, dudak üstüme ve kaş kemiğime uyguladım. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)


Kaşlar;
Gosh Defining Brow Gel: Kaşlarımı doldurmadım, sadece bu kaş jeliyle sabitledim. Bendeki rengi 002. Renkli bir kaş jeli. Hafifçe boşlukları dolduruyor. Çok doğal bir görünüm veriyor. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)

Göz Makyajı;
The Balm Put A Lid On It Far Bazı: Dumanlı, koyu bir göz makyajı yapacağım için far bazı kullandım. Bu renklerin daha pigmentli gözükmesini sağlayacak ve gün boyu farlar yerlerinden oynamayacak. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)
The Balm Nude Dude: Göz makyajımı sadece bu paleti kullanarak oluşturdum. Dumanlı bir göz makyajı yaptım. Flawless rengini katlanma bölgesine geçiş rengi olması için kullandım. Daha sonra Fine rengini kullanarak kuyruklu bir eyeliner oluşturdum. Yine aynı renkten ve Friendly renginden biraz alarak bunu dağıttım. Dağıtırken dış köşeleri belirginleştirmeye çalıştım. Sonra da Firm ve Fit renklerini kullanarak iç köşeden göz kapağımın yarısına kadar olan kısma biraz ışıltı kattım. Göz pınarlarımda Fabulous rengini kullandım. Alt kirpik diplerimde de Flawless rengini kullandım. Dış kısımlarında da Fine rengini kullandım. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)


Rimmel Scandaleyes Göz Kalemi: 005 nude rengi. Ten rengi bir göz kalemi. Göz içine bunu kullandım. Gözlerimin daha büyük görünmesini sağlıyor.
Dirty Works Kirpik Kıvırıcı: Kirpiklerimi kıvırmak için bunu kullanıyorum. Kirpik kıvırıcı kullandıktan sonra maskara çok daha iyi duruyor. Eğer sizinde kirpikleriniz benimki gibi kıvrık değilse kullanmanızı tavsiye ederim.
Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara: Maskara olarak bunu kullandım. Kirpiklerimi tek tek ayırıyor, uzatıyor ve biraz da dolgunluk katıyor. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)

Dudak;
MAC Kinda Sexy Ruj: Koyu göz makyajı yaptığım için nude bir ruj kullanmak istedim. Bu rujun rengini de çok seviyorum. Sürümü çok kolay, mat bitişli bir ruj. (Detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz.)


Bu makyajda kullandığım ürünler arasında sizinde kullandıklarınız var mı? Benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...