8 Eylül 2016 Perşembe

I Love...♥ Shimmer & Shine Lip Gloss

Merhaba! Bugün I Love Cosmetics markasının çok tatlı üç tane dudak parlatıcısını paylaşacağım. Bunları sırf bu tatlı, şirin görünümlerinden dolayı satın almıştım. Aynı zamanda çok tatlı koktukları için. Genel anlamda çok bir işe yarayan ürünler değiller. Ama çok tatlı olunca dayanamayıp almışım.


Ben bu dudak parlatıcılarını önceden satın almıştım. Şimdi ambalajları değişmiş. Bence eskisi kadar tatlı olmamış. Bu biraz üzdü. Çok tatlı kokuyorlar. Görüntüleri de çok şirin. Fiyatı da ucuz olunca insan dayanamayıp alıyor. Ama malesef kullanışlı ürünler değiller. İlk zamanlarda muhteşem kokuları olduğu için kullanıyordum. Burnuma hep o mükemmel meyveli kokuları geliyordu. Fakat daha sonra hevesimi alınca kullanmamaya başladım.


Öncelikle hiç kalıcı ürünler değiller. Bir şey yediğiniz, içtiğiniz anda tamamen siliniyorlar. Gün içinde sürekli tazelemeniz gerekiyor. Çoğu lip glossta olduğu gibi bunlara da saçınız yapışıyor. Yapışkan, kremsi bir yapısı var. Ama dudaklarımı birbirine değdirdiğimde yapışkanlık hissetmiyorum.


Renkleri de fena değil. Fakat ürünü dudağınıza yedirdiğiniz de ambalajında durduğundan daha açık bir renkte oluyorlar. Coconut & cream olanı (ortadaki) renksiz bir parlatıcı. Strawberries & milkshake (en baştaki) dudağa hafif bir pembelik katıyor. Raspberry & blackberry (sondaki) ise çok daha canlı bir pembelik veriyor. 


Kokuları da üzerinde yazdığı gibi çok tatlı kokuyor. Ben en çok strawberries & milkshake olanının kokusunu seviyorum. Ama hepsi çok güzel kokuyor. İnsanın yiyesi geliyor. Bu dudak parlatıcılarını rujlarınızın üzerine uygulamak daha mantıklı. Çünkü raspberry & blackberry olanı hariç çok fazla renk vermiyorlar. Rujunuz daha parlak, canlı gözüksün diye kullanabilirsiniz. Ben bazen öyle yapıyorum. Ama nadir kullandığım ürünlerden bunlar. Daha çok açıp koklamayı seviyorum :D


Özetle çok kullanışlı ürünler olmadığını düşünüyorum. Sadece kokuları ve ambalajları çok tatlı. Buna aldanıp zamanında üç tane almışım. Şu an neden buna kandığımı sorguluyorum. Çok önerebileceğim ürünler değiller. Ama bakıp koklamak isterseniz Watsons'larda bulabilirsiniz. Yanılmıyorsam fiyatı 4-5 TL gibi bir şeydi.

I Love...Shimmer & Shine Lip Gloss'ları hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...