9 Eylül 2016 Cuma

Loreal Lumi Magique Highlighting Pen | 01 Light

Merhaba! Bugün Loreal'in çok sevdiğim Lumi Magique aydınlatıcı kaleminden bahsedeceğim. Verdiği aydınlık görünüm çok güzel. Severek kullanıyorum ve bittikçe almaya devam ederim gibi gözüküyor.


Bendeki rengi 01 light. Bu aydınlatıcı kalemlerinin üç rengi var. Bendeki en açık rengi. Pembe alt tonlu olmasına rağmen diğer renklere göre içinde en az pembelik barındıran bu. Ben genelde pembe alt tonlu ürünleri çok sevmiyorum. Ama arada hoşuma giden ürünler çıkıyor. Bu da onlardan birisi. Cildimle bütünleşen bir tonu var. Hiç sırıtmıyor. Bunun gibi pembe alt tonlu ürünler çoğunlukla yüzümde çok belli olur, hiç doğal ten rengim gibi durmaz. Fakat bu ürünün tonu çok pembelik içermediği için güzel duruyor. 


Ben bu ürünün en çok verdiği aydınlık görünümü seviyorum. Kapatıcılığı çok iyi değil. Göz altlarınızda yoğun morluk problemi varsa kapatıcı olarak kullanamazsınız. Ama göz altlarınızı ve yüzünüzü aydınlatmak için çok güzel olacaktır. Ben sadece kapatıcı olarak kullanıyorum. Göz altlarımda hafif morluklar var ve bunları güzel örtüyor. Çok ince, hafif bir yapısı var. Çok güzel bir aydınlık katıyor. Göz altlarıma üçgen şekli oluşturarak sürüyorum. Yüzümde de alnıma, burun üstüme, çeneme ve dudak üstüme uyguluyorum. Yani genellikle yüzümün ortasını bu ürünle aydınlatıyorum. Göz altlarımdaki ürünü nemli süngerle ya da parmaklarımla dağıtmayı seviyorum. Parmaklarla daha çok kapatıcılık veriyor. Yüzümdeki ürünü de yine nemli sünger veya fırça kullanarak dağıtıyorum. Ürünü dağıttıktan sonra transparan bir pudrayla sabitliyorum. 


Ne ıslak ne de pudralı bitişi var. Tam ikisinin arasında kalmış bir yapısı var. Aynı zamanda çok hızlı sabitlenen bir yapısı var. Bu yüzden çok bekletmeden dağıtmaya çalışıyorum. Çok beklettiğim zaman kapatıcılığı artıyor. Ama bu seferde dağıtması zor oluyor. Mutlaka nemli sünger kullanmak gerekiyor. Başka şekilde çok zor oluyor. Sabitlendikten sonra gün içinde yerinden oynamıyor. Gün içinde çizgilere dolma yapmasın diye pudrayla hafifçe üzerinden geçiyorum. Hiç çizgilerime dolma yapmıyor. Bu ürünle ilgili en sevdiğim özellik bu. Gerçekten neredeyse hiç denecek kadar az çizgilerime doluyor. Sadece bu özelliği için bile almaya değer görüyorum.



Loreal'in Lumi Magique aydınlatıcı kaleminin tek sevmediğim yanı çok çabuk bitmesi. Keşke daha uzun süre gidiyor olsa. İçini göremiyoruz ama benim tahminimce içinde az miktarda ürün var. Çünkü ilk açılışta ürünü çıkarabilmek için yaklaşık 40 kere çevirdim. Sonra fırçasının ucuna ürün geldi. 1-2 ay içinde de bitiyor. Arada indirim zamanı almaya çalışıyorum. İndirimde fiyatı 26 TL oluyor. Watsons ve Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Loreal Lumi Magique Highlighting Pen hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...