1 Eylül 2016 Perşembe

MAC Ruby Woo Ruj ve Dudak Kalemi



Merhaba! Bugün favorim olan ruj ve dudak kalemi ikilisini anlatacağım. Herkesin çok sevdiği Mac Ruby Woo ruj benimde favorim oldu. Aynı şekilde dudak kalemini de çok sevdim. Çok güzel bir kırmızı rengi. Kırmızı ruj arıyorsanız ve hala daha bu ruju denemediyseniz, kesinlikle bakmanızı öneriyorum. Tonuna siz de benim gibi bayılacaksınız.




Mac Ruby Woo mavi alt tonlu bir kırmızı rengi. Mavi alt tonlu olduğu için dişleri daha beyaz gösteriyor. Bazı kırmızı rujlar dişleri olduğundan daha sarı gösterebiliyor. Bu rujun renginden, alt tonundan kaynaklanıyor. Bu ruj mavi alt tonlu olduğu için kesinlikle dişleri sarı göstermiyor. Gerçekten çok güzel bir rengi var. Her ten renginde ayrı bir güzel duruyor. Bu rujun yakışmayacağı ten rengi, saç rengi olduğunu düşünmüyorum. Herkesin bu kadar sevmesine şaşırmamak gerekiyor. Kullandıktan sonra neden bu kadar sevildiğini anlıyorsunuz. 







Bu ruj Mac'in retro mat serisinden. Bu serideki rujlar diğerlerine göre çok daha mat yapıda oluyorlar. Bu yüzden sürmesi zor bir ruj. Dudak kalemi veya ruju sürmeye yardımcı başka bir şey olmadan sürebilmek biraz zor. Çok fazla uğraşmanız gerekir. Ben bu yüzden dudak kalemi kullanıyorum. Çok pratik oluyor.  










Dudak kalemi olarak rujla aynı renk olan Ruby Woo dudak kalemini kullanıyorum. Rujla birebir aynı renk. Yapı olarak da rujundan farklı bir tarafını göremedim. Önce bu dudak kalemiyle dudaklarımı çerçeveliyorum. Çerçevelerken ilk olarak dudak kenarlarında ve üst dudak kıvrımında üçgenler oluşturuyorum. Daha sonra bu üçgenleri birleştiriyorum. Böyle çok daha kolay oluyor. Dudağımı biraz dışarıdan çerçeveliyorum. Bu dudaklarımı daha kalın ve dolgun gösteriyor. Aynı zamanda dudaklarımın içini de bu kalemle boyuyorum. Daha sonra üzerinden rujla geçiyorum. Böyle rujum çok daha kalıcı olmuş oluyor. Mac dudak kalemleri 8 saate kadar kalıcı oluyorlar. Mac Ruby Woo dudak kalemi Ruby Woo rujla birebir aynı renk ve yapıda olduğu için ikisi birlikte çok güzel duruyor. Tabi ki de başka dudak kalemleriyle bu ruj kullanılabilir ama ben bu ikisinin uyumunu çok sevdim.


Ruby Woo oldukça mat yapıda bir ruj. Tebeşir gibi denilebilecek kadar mat. Fakat dudakları kurutan bir yapısı yok. Bu matlığı beni gün içerisinde hiç rahatsız etmiyor. Sadece çok mat olması sürerken biraz sizi zorlayabiliyor. Çok daha kolay sürülebilmesi için mutlaka kullanmadan önce dudak nemlendiricisi kullanıyorum. 


Rujun kalıcılığına gelirsek bence çok başarılı. Bulaşma yapmıyor. Ruju tek başına hiç kullanmadım. Hep dudak kalemiyle birlikte kullanıyorum. Dudak kalemi rujun kalıcılığını arttırıyor. İkili olarak kullanınca çok kalıcı oluyor. Yemek yediğinizde, bir şeyler içtiğinizde sadece dudağınızın ortasından birazı siliniyor. Zaten şimdiye kadar hiç çıkmayan, dudağa yapışan bir ruj görmedim. O yüzden bu kadarı sorun değil, yemekten sonra tazeleyebilirsiniz. Bir de makyajımı yaparken fondötenin birazını dudaklarımdan da geçiyorum. Sonra dudak kalemini ve ruju uyguluyorum. Bu da rujun kalıcılığını arttırıyor.







Birçok insanın favorisi Mac Ruby Woo benimde favorilerim arasına girdi. Günlük hayatımızda birçok ünlünün bu ruju kullandığını duyuyoruz. Makyaja ilgisi olan çoğu insan bu rujdan vazgeçemiyor, çok seviyor. Bende biraz bu yüzden bu ruju satın almıştım. Çok fazla adını duyuyordum. İyi ki almışım. Çok sevdiğim bir ruj oldu. Kırmızı ruj seviyorsanız kesinlikle bu ruja bakın!





Bu ruju hem güzel bir göz makyajıyla, şık görünüme sahip olarak kullanabilirsiniz hem de sade bir göz makyajıyla, günlük kullanıma uygun hale getirebilirsiniz. Özel günlerde güzel, özenli duran bir göz makyajıyla bu ruju kullanabilirsiniz. Muhteşem duracaktır. Aynı zamanda sade bir göz makyajıyla hatta boş gözlerle bile bu ruju kullanabilirsiniz. Kırmızı ruj zaten tek başına insana makyaj yapılmış bir görünüm katıyor. Aslında bu yüzden kullanması bir o kadar da kolay. Örneğin kot, beyaz t-shirt üzerine biraz rimel ve kırmızı rujla yapılmış bir makyaj cool bir görünüme sahip olmanızı sağlayacaktır.


Ben bu ruju günlük hayatımda çok severek kullanıyorum. Herkese de tavsiye ederim. Alın, deneyin. Rujun fiyatı 58 TL'ydi. Dudak kalemi de 42 TL. Kırmızı tutkunlarının mutlaka sahip olması gereken bir ruj olduğunu düşünüyorum :)

MAC Ruby Woo Ruj ve Dudak Kalemi hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...