10 Eylül 2016 Cumartesi

Revlon Matte Balm | 225 Sultry


Merhaba! Watsons'larda satılan Revlon markasını çok başarılı buluyorum. Şimdiye kadar denediğim her üründen çok memnun kaldım. Bugün de mat kalem rujlarından Sultry rengiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Genel olarak beğendiğim bir ruj oldu. Özellikle yapısına bayıldım diyebilirim.


Rengi çok güzel bir gülkurusu tonu. Buğday tonlarındaki ten renklerine çok yakıştırıyorum. Ama her cilt tonunda farklı güzellikte duracak bir rengi var. Bu ruju tamamen opak bir şekilde dudağıma sürdüğümde çok güzel duruyor. Pigmentasyonu çok başarılı. Fakat aynı şekilde hızlıca makyaj yapmam gereken zamanlarda hafifçe dudağıma sürüp, parmaklarımla dağıttığım da dudaklara çok doğal bir canlılık katıyor. Sanki bir şey sürmemişsiniz, dudaklarınız kendi rengi o kadar canlıymış gibi doğal duruyor. İki türlü de kullanmayı seviyorum. Aldığımdan beri günlük hayatımda çok kullanır oldum. Zamanım yoksa hafifçe sürüp dağıtıyorum, zamanım varsa da opak bir şekilde sürüyorum. Çok kullanışlı, pratik bir mat ruj. 


Renginin güzelliğini bir yana bırakırsak ben en çok yapısını beğendim. Çok yumuşak bir yapısı var. Sürümü çok kolay. Resmen ruj dudaklarınızdan kayıyor. Genellikle mat rujların yapısı bu kadar yumuşak olmuyor. Bu özelliği beni ilk başta çok şaşırtmıştı. Yalnız tamamen mat bitişli değil, daha çok saten bitişli diyebiliriz. Kalem şeklinde bir ucu var ve bu sürümünü daha da kolaylaştırıyor. Dudak kalemiyle çerçevelemeden bu ruju kullanabiliyorum. Oldukça pratik, hızlı bir uygulama sağlıyor. 


Yapısı o kadar yumuşak ve kremsi ki dudakları hiç kurutmuyor. Hatta aksine nemlendiriyor. Rujun mentollü bir hissi var. Kokusu da mentollü sakız gibi. İlk sürdüğümde dudaklarımda ufak bir karıncalanma, gıdıklanma hissediyorum. Ama daha sonra geçiyor. Mentollü bir hissi olunca dudakları daha dolgun gösteriyor mu sorusu akla geliyor. His olarak daha dolgun hissediyorum ama görüntüde böyle bir şey gözlemleyemedim. Dolgunlaştırıyorsa bile fark edilemeyecek kadar az. Kalıcılığına gelirsek onu da beğendim diyebilirim. Fakat likit mat rujlara alışıksanız kalıcılığı az gelecektir. Öyle bir performans beklememek gerekiyor. Bir şey yiyip içtiğiniz de dudaklarınızın orta kısmında çıkma yapıyor. Onun dışında gün içinde bozulmadan, bulaşma yapmadan kalıyor. Çizgilenme de yapmıyor.





Revlon mat kalem ruju Sultry rengiyle ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Bence bu rengi bir denemelisiniz. Memnun kalacağınızı hatta diğer renklerini de almak isteyeceğinizi düşünüyorum. Revlon markasını Watsons'larda bulabilirsiniz. Ben indirimden 15 TL'ye almıştım.

Revlon Matte Balm 225 Sultry rengiyle ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...