31 Ekim 2016 Pazartesi

Bitenler | Çöpe Gidenler #6



Merhaba! Son zamanlarda kullanıp bitirdiğim kozmetik ürünleri hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim. Her ürün hakkındaki yorumlarımı özet şeklinde anlatacağım. Eğer detaylı yorum okumak isterseniz ürünlerin inceleme yazılarının linkleri ekliyor olacağım. Keyifle okumanız dileğiyle..



Aksu Vital Gül Suyu: Gül suyunu tonik olarak kullanıyorum. Bu gül suyundan da memnun kaldım. Fiyatı Rosense'in gül suyuna göre çok daha uygun fiyatlı. İçeriklerinin aynı olduğu söylendi. Aralarındaki fark sadece fiyatlarıymış. Bana da daha ucuza aynı kalitede gül suyu almak cazip gelmişti ve alıp kullandım. Yani bu gül suyundan memnun kaldım ama içeriğinin tamamen aynı olduğunu düşünmüyorum. En başta kokuları farklı. İkisinin de bıraktığı etki güzel ama bir daha bunu mu alırım yoksa Rosense mi bilemiyorum.
Zigavus Extra Plus Sarımsaklı Şampuan: Bu şampuanı saçlarımın çok kötü bir şekilde döküldüğü dönemde kullanmıştım ve çok faydasını gördüm. Saç dökülmesi problemimin büyük bir çoğunluğunu yok etti. Sarımsaklı olmasına rağmen sarımsak gibi kokmuyor. Ama yine de çok garip bitkisel bir kokusu var. Çok memnun kalmıştım. Tekrar dökülme problemi yaşarsam bu şampuanı kullanabilirim. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
Urban Care Natural's Biotin&Keratin Saç Bakım Şampuanı: Biotinli olduğu için saçlarımın döküldüğü dönemde bu şampuanı almıştım. Dökülmesini engelleyeceğini düşündüm ama hiçbir faydası olmadı. Üzerinde dökülme karşıtı yazmasına aldandım. Saçları besleyen bir şampuan olduğunu düşünmüyorum. Fakat günlük kullanım için iyi bir şampuan. Bu şampuanı kullandığım dönemde saçlarım her zamanki gibiydi. Güzel bir değişim gözlemleyemedim. Sıradan bir şampuan bana göre. Tekrar alıp almama konusunda kararsızım.
Nivea Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyici: Temizleme sütü formunda bir makyaj temizleyicisi. Bundan daha öncede birkaç kere kullanmıştım. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün. İndirimlerde denk gelirsem alabilirim. Göz makyajını güzel çıkartıyor. Süt formunda olduğu için sanırım çabuk bitmiyor. Temizleme suları çok çabuk bitiyor. Güzel bir ürün. Her türlü makyajı kolayca çıkartabiliyorum. Gözlerimde alerji, yanma yapmıyor.



Maybelline The Falsies Volum' Express Black Drama Maskara: En sevdiğim maskaralardan birisi. Kirpikleri uzatıyor, dolgunlaştırıyor. Bu maskarayı kullandığımda çok hacimli, uzun kirpiklere sahip oluyorum. Mutlaka tekrardan satın alacağım. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
Maybelline The Rocket Volum' Express Maskara: Bu da en sevdiğim maskaralardan birisi. Kirpikleri tek tek ayırıyor, uzunluk ve dolgunluk veriyor. Falsies kadar hacim vermese de güzel bir hacim katıyor. Akma, dökülme yapmıyor. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
Loreal Lumi Magique Highlighting Pen: Bendeki 01 light rengi. Aydınlatıcı kalemi olmasına rağmen ben bu ürünü göz altı kapatıcısı olarak kullandım. Göz altlarına güzel bir aydınlık veriyor. Kapatıcılığı az. Göz altlarında yoğun morlukları olmayan insanlar için uygun olabilir. Çizgilere neredeyse hiç denecek kadar az doluyor. Sevdiğim bir ürün. Hatta yedeği bile var. Bu bittiğine göre onu kullanmaya başlayabilirim. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
NYC High Definition Liquid Eyeliner: Kalem uçlu bir eyeliner. Bu ürünle eyeliner yapmak çok kolay olsa da gözden akma yapıyor. Gözlerimi sulandırıyor. 1-2 kere kullanabildim ve çok kötü akma yaptığı için daha fazla kullanamadım. Şimdi de çöpe atıyorum. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
Maybelline Master Precise Eyeliner: Bu da kalem uçlu bir eyeliner. Güzel bir üründü. Kolayca eyeliner sürebiliyordum. Ama bu ürüne noldu anlamadım. Ya bana bozuk olanı denk geldi ya da kötü bir ürün gerçekten. Çok çabuk bitti. Ucuna hiçbir şekilde boyasından gelmemeye başladı. Kullanmaya başlayalı çok kısa bir zaman geçmişti. Bu kadar hızlı biten bir eyeliner daha önce kullanmamıştım. 



Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Makyajı güzel çıkartıyor. İlk başta yağlı bir his bıraksa da sonrasında o his hemen kayboluyor. Çok kalıcı rujları bile kolaylıkla çıkartıyor. Hem ten makyajını hem de göz makyajını rahat bir şekilde çıkarıyor. Tekrardan alacağım bir ürün. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
Himalaya Herbals Arındırıcı Neem Özlü Yüz Temizleme Köpüğü: Bu ürünü ilk kullandığım zamanlarda seviyordum. Fakat o zaman sabah akşam aynı ürünü kullanmıyordum. Sabah bunu akşam başka bir yüz temizleyici ürün kullanıyordum. Öyle gayet memnundum. Fakat ne zaman günde 2 defa bu ürünü kullanmaya başladım, o zamandan beri sevmez oldum. Çünkü cildimi çok fazla geriyordu ve yüzümde bazı bölgelerde kuruluklar oluyordu. Pul pul dökülüyordu. Özellikle dudaklarımın çevresi soyuluyordu. Bu yüzden eğer bu ürünü kullanacaksanız günde sadece 1 kere kullanmanızı öneririm. (Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.)
Yves Rocher Hydra Vegetal Göz Kremi: Hafif bir nemlendirici. Jel kıvamında bir ürün. Kullandıktan sonra göz çevremde yapış yapış bir his bırakıyor. Hiçbir zaman tam emilmiş gibi hissetmiyordum. Her gün değil ama bazı günler gözlerimi yaktığı oluyordu. Eğer göz çevrem o gün çok hassassa kremi sürdüğüm anda yanma yapıyordu. Hassas göz çevresi olanlar için hiç uygun değil. Bende bir daha bu ürünü alıp kullanmayı düşünmüyorum. 
Burt's Bees Lip Balm: Lip balmları bitirmek hep çok zor oluyor benim için. Bunu da bitirmem uzun zamanımı aldı. Güzel nem veriyor. Dudakları yumuşacık yapıyor. Çok hafif renk veriyor. Bendeki nar özlü olanıydı. Tekrardan almayı düşünüyorum. 


Yves Rocher Makyaj Süngeri: Bu makyaj süngerini herkes çok beğendiği için satın almıştım. Fakat benim bu süngerle ilgili düşüncelerim o kadar olumlu değil. Yumuşaklığı güzeldi. Fondöteni, kapatıcıyı iyi dağıtıyordu. Ama çok fazla ürün emiyor. Şu an H&M makyaj süngerini kullanıyorum ve ondan çok daha fazla ürün emiyor. 2 pompa sıktığım fondöteni 3 pompa sıkıyordum. Temizlemesi çok zor. Fondöten leke gibi kalıyor üzerinde. 1-2 ay içinde küflendi ve eski yumuşaklığını kaybetti. Çabuk küflenmesinin sorumlusu ben olabilirim. Islakken kapalı yerlerde bıraktım. Ama onun dışındaki sorunlar benim kötü kullanmamdan dolayı değildi. Belki bir kere daha satın alıp bu sefer hırpalamadan kullanırım. Bu ürüne belki bir şans daha verebilirim.
Garnier Pure Active Roll-On Kapatıcı: Bu kapatıcı artık satılmıyor herhalde. Çünkü artık göremiyorum. Ben bunu kullandığım dönemde memnundum. Yüzümdeki lekelere, sivilcelere sürüp dağıtıyordum. Güzel kapatıyor ve kendini belli etmeyen bir ürün. Sadece bunu kullanıp yüzüme bir şey sürmedim deseniz kimse anlamaz. O kadar belli olmuyor. Tabi bir de rengi tam benim cildimin rengiydi. O yüzden hiç sırıtmıyordu. Şu an bu ürünü hiçbir yerde bulamıyorum. 
Golden Rose Rich Color 123 Numara: Ojenin rengi çok güzeldi. Fakat yapısı çok çabuk ağdalaştı. Rengini çok beğendiğim bir ojeydi ama artık kullanılmaz halde. Tek katta bile güzel renk veriyordu.
Flormar No More Break: Bu ojenin tırnaklarımın kırılmamasını sağlaması gerekiyordu. Ama ben bir faydasını görmedim. Anlamsız bir ürün olduğunu düşünüyorum. Hiçbir şekilde tırnaklarımı güçlendirmedi.

Biten ürünlerimden sizinde kullandığınız var mı? Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...