23 Ekim 2016 Pazar

Deborah Extraordinary 5in1 Maskara

Merhaba! Bugün Deborah markasının Extraordinary 5in1 maskarası hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. İlk başlarda hoşuma giden bir maskara olmasına rağmen bir süre daha kullandıktan sonra, bir daha almak istemeyeceğime karar verdiğim bir ürün oldu. Maskarayla bazı sorunlar yaşadım. Bu yazıda maskarayı detaylı olarak inceleyeceğim.


Deborah markasının ilk defa bir maskarasını denedim. Maskara kirpiklere güzel bir hacim veriyor. Uzatıyor. Kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Tek tek ayırıyor. Fırçası sayesinde bütün kirpiklere ulaşabiliyor. En uçtaki kirpiklere bile maskara sürebiliyorsunuz. Kirpikleri güzel kaldırıyor. Ben kirpik kıvırıcı kullanıyorum ama kullanmasam da bu maskarayla kıvrık kirpiklere sahip olabilirim.


Simsiyah bir rengi var. Kirpiklerde bıraktığı etki gerçekten çok güzel. Fakat bu etki o kadar da uzun sürmüyor. Maskara gün içinde dökülme yapıyor. Özellikle alt kirpiklerime sürdüğümde gün içinde aynaya baktığım zaman göz altlarımın mahvolduğunu görüyorum. Sadece üst kirpiklere sürsem de yine aynısı oluyor. Bu sebeplerden dolayı o verdiği muhteşem kirpik görüntüsü de gün içinde kayboluyor. Gün sonunda kirpiklerime baktığımda o kadar güzel durmayan kirpikler görüyorum. Dökülme, akma sorunu yüzünden bir daha satın alıp bu ürünü kullanmayı düşünmüyorum.


Fırçasının kılları ucundan sonuna doğru artarak ve uzayarak gidiyor. Tombul bir fırçası var. Bu fırçası sayesinde en uçtaki kirpiklere bile ulaşabiliyor, güzel bir dolgunluk ve uzunluk veriyor. Fırçasını incelediğimizde aralarda minik minik kıllar görebiliyoruz. Bu daha yoğun bir kirpik görüntüsü ortaya çıkartıyor.


Maskaranın çabuk kuruyan bir yapısı yok. Ama ıslak bir kıvamda da değil. Kıvamı oldukça yerinde. 2-3 kat maskarayı rahatlıkla sürebiliyorum. Çabuk kuruyan maskaralarda kat kat sürmek zor olabiliyor. Genelde tek katta beni tatmin etmedikleri için çabuk kuruyan maskaraları sevmiyorum. Kat kat sürmeme rağmen topaklanma yapmıyor. 


Akma, dökülme problemi olmasa çok seveceğim bir maskara olabilirdi. Aslında benim için çok güzel bir maskara olabilecekken çok kötü bir maskara oldu. Deborah markasına ait ürünleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz. Ben bu maskarayı %40 indirimde 20-21 TL gibi bir fiyata almıştım. Üzerinden biraz zaman geçtiği gibi hatırlamakta zorlanıyorum.

Deborah Extraordinary 5in1 Maskara hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...