28 Ekim 2016 Cuma

Günün Ojesi | Pastel Soft Pop 786 Lollipop



Merhaba! Bugün tırnaklarımda Pastel'in Soft Pop serisinde 786 Lollipop adlı ojesini kullandım. Bu çok güzel bir açık pembe tonu. Rengini çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim. Yüzük parmağımda da Rimmel'ın Glitter Bomb Disco Diva adlı ojesini kullandım. Bu simli, içinde pembe yansımalar olan ojeyi çok seviyorum ve Pastel'in bu ojesiyle çok uyumlu olduğunu düşünüyorum. 



1. İlk olarak oje sürmeden önce NK Tırnak Sertleştirici ve Güçlendirici ojesini kullandım. Bunu oje sürmeden önce hep kullanıyorum. Tırnaklarımın daha sert ve güçlü olmasını sağlıyor. Böylece daha az kırılıyor. 
2. Sonra Pastel'in Soft Pop 786 Lollipop ojesini 2 kat uyguladım. Tek katta opak bir görünüm vermedi. Ama 2 katta gayet güzel bir görünüm verdi. Ojenin rengini çok beğendim. Kalıcılığı da güzel. Bu fotoğrafı ojenin 4. gününde çekmiştim ve görüldüğü üzere yeni sürülmüş gibi duruyor. Uzun süre tırnaklarımda kalıyor. Uçlardan soyulma yapmıyor. Tabi bunda sonradan üzerine sürdüğüm top coat ojenin de etkisi olabilir. Ojenin sürümü de oldukça kolaydı. En çok rengi kalbimi çalsa da yapısı da gayet güzel çıktı.
3. Daha sonra Pastel'in ojesi tek başına gözüme çok sade göründü. Biraz pırıltılı, ışıltılı bir şeyler sürmem gerekiyordu. O yüzden bu ojeyle çok uyumlu olacağını düşündüğüm Rimmel'ın Glitter Bomb Disco Diva ojesini sadece yüzük parmağıma sürdüm. 
4. Son olarak yine NK markasının Hızlı Oje Kurutucu ojesini kullandım. Bu ojeyi yeni kullanmaya başladım. Şimdilik gayet memnunum. Ojeyi hızlı kurutuyor. Kalıcılığını arttırıyor. Ojenin yüzeyini daha pürüzsüz yapıyor. Ben sadece ojeyi hızlıca kurutması için kullanıyorum. 

Günün ojesiyle ilgili ne düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...