17 Ekim 2016 Pazartesi

Işıltılı, Romantik Günlük Göz Makyajı


Merhaba! Bugün ışıltılı, romantik günlük hayatta kolayca yapabildiğim bir göz makyajı hazırladım. Farları uygulaması çok kolay. Sadece eyelinerı eşitlemesi, düzgün sürmesi biraz zaman alabiliyor. Onun dışında çok kolay bir makyaj. Bu yazıda bu makyajı hangi ürünlerle nasıl oluşturduğumu anlatıyor olacağım.


1. NOTE Mineral Concealer ile göz kapağımdaki renk eşitsizliğini giderdim. Bu kapatıcıyı göz altlarım için kullanmadım. Çünkü pudrayla sabitlesem bile mimik çizgilerime gün içinde dolma yapıyor. Göz altım için geçen yazılarda gösterdiğim Loreal True Match kapatıcıyı kullandım. Note'un kapatıcısını yeni aldığım H&M makyaj süngeriyle dağıttım. Bu arada şu an için bu süngerden aşırı memnunum.
2. Kapatıcıyı sabitlemek için Rimmel Stay Matte pudrayı kullandım. Hem göz kapaklarım hemde göz altlarım için bunu kullanıyorum.
3. Sleek i-Divine A New Day paletinden Carpe Diem rengi (alt sıradaki baştan 4. far) ile Daydreamer rengini (üst sıradaki baştan 3. far) karıştırarak gözümün katlanma bölgesine uyguladım. Aynı şekilde iki rengi alt kirpik diplerime de sürdüm.
4. Daha sonra sadece ışıltılı farı kullandığım bölgeye The Balm Put A Lid On It far bazını uyguladım. Bu süreceğim farın ışıltılarının çok yoğun bir şekilde gözükmesini sağladı. 
5. Sleek i-Divine A New Day paletindeki ışıltılı Believer rengini (alt sıradaki sondan 2. renk) far bazı sürdüğüm bölgeye uyguladım. Bu farı kaş kemiğim ve göz pınarımı aydınlatmak içinde kullandım.
6. Eyeliner olarak Maybelline Jel Eyeliner kullandım. Üst göz içime de bu eyelinerdan sürdüm.
7. Kirpiklerimi Dirty Works Kirpik Kıvırıcı ile kıvırdım ve Maybelline Lash Sensational rimelini sürdüm.
8. Rimel kuruduktan sonra Kiss I-Envy tekli takma kirpiklerinden aralara 4 tane yerleştirdim. Yapıştırmak için Duo yapıştırıcının koyu tonunu kullandım. Bunu sadece fotoğrafta kirpiklerim güzel çıksın diye yaptım. Yoksa günlük makyajda bununla kimse uğraşamaz.
9. Alt göz içime Rimmel Scandaleyes ten rengi göz kalemini uyguladım.
10. Kaşlarım için de Gosh Defining Brow Gel kullandım. Renkli bir kaş maskarası olduğu için kaşlarımı hafifçe doldurdu ve sabitledi.

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...