2 Ekim 2016 Pazar

Kahve Tonlarında Dumanlı Göz Makyajı #1



Merhaba! Bugün özel günlerde kullanılabilecek kahve tonlarında, ışıltılı, eyelinerlı, dumanlı bir göz makyajı yaptım. Bu makyaj günlük kullanım için biraz fazla kaçabilir. Yapması biraz uzun sürüyor. Hem farları karıştırması zaman alıyor hem de eyeliner. Fakat kendimi süslü hissettiğim günlerde bu makyajı yapıyorum :D Şimdi de bu makyajı nasıl yaptığımı ve hangi ürünleri kullandığımı anlatmaya geçiyorum. 


1. Koyu renkte farlar kullandım. Renklerin daha kalıcı ve yoğun olması için The Balm Put A Lid On It far bazını bütün göz kapağıma uyguladım. En son elimde kalanı da alt kirpik diplerime sürdüm. Çünkü oraya da far uyguladım.
2. Kapatıcı olarak Loreal True Match kapatıcıyı uyguladım. Bendeki rengi 04 Beige. Göz altlarıma üçgen şeklinde sürdüm ve dağıttım. Birazını da göz kapaklarıma geçtim.
3. The Balm Nude Dude paletindeki Fearless rengini göz kapağıma sürdüğüm kapatıcıyı sabitlemek için kullandım.
4. Flawless rengini gözümün katlanma bölgesine bir karıştırma fırçası yardımıyla uyguladım. Bu geçiş rengim oldu.
5. Fine rengini gözümün dış köşelerine uyguladım. İlk başta farı hafif hafif uyguladım. Yavaş yavaş rengi yoğunlaştırdım. Bunun için daha minik uçlu bir karıştırma fırçası kullandım.
6. Fine rengiyle gözümün dış köşelerine derinlik verirken aynı zamanda Friendly renginden de azar azar aldım. Fakat bu renk diğer renklere göre daha az pigmentli olduğu için kendini çok belli etmedi. 
7. Göz kapağımın iç köşesinden ortasına doğru Firm rengini, sadece orta kısmına da Faithful rengini uyguladım.
8. Dirty Works kirpik kıvırıcı ile kirpiklerimi kıvırdım.
9. Eyeliner olarak Maybelline Jel Eyeliner kullandım. Kuyruklu bir eyeliner oluşturdum. Üst göz içime de bu eyelinerdan sürdüm.
10. Alt kirpik diplerime de geçiş rengim olan Flawless rengini sürdüm. Dış köşelere göre çok az Fine rengini kullandım.
11. Maskara olarak Maybelline Lash Sensational maskarasını kullandım. Hem üst hem de alt kirpiklerime sürdüm.
12. Kaş altımı ve göz pınarlarımı aydınlatmak için Fabulous rengini kullandım.

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...