22 Ekim 2016 Cumartesi

Koyu Dumanlı Göz Makyajı



Merhaba! Bugün sadece iki far kullanarak oluşturduğum çok kolay bir göz makyajı göstereceğim. The Balm Autobalm California paletindeki iki rengi kullanarak bu makyajı yaptım. Koyu, dumanlı, hafif ışıltılı bir makyaj oldu. Günlük hayatınızda koyu göz makyajı yapmak istediğinizde kolaylıkla yapabilirsiniz. Özel günlerde de hızlıca yapabileceğiniz güzel bir göz makyajı olduğunu düşünüyorum.


1. İlk olarak Yves Rocher'nin Sensitive Vegetal göz kremini kullandım. Losyon gibi bir yapısı olan hafif bir göz kremi. Verdiği nem az olsa da bana bu kadarı yetiyor. Son zamanlarda her makyajdan önce bu kremi kullanıyorum.
2. Koyu bir far kullanacağım için The Balm Put A Lid On It far bazını bütün göz kapağıma ve alt kirpik diplerime uyguladım.
3. Kapatıcı olarak Loreal True Match kapatıcının 04 Beige rengini kullandım. Gün içinde çizgilerime dolma yapmayan bir kapatıcı olduğu için devamlı bunu kullanıyorum.
4. Kapatıcıyı sabitlemek için Rimmel Stay Matte pudrayı kullandım.
5. Gözümün katlanma bölgesine The Balm'ın minik paletlerinden birisi olan Autobalm California paletindeki Brow/Crease yazan sütlü kahve tonlarındaki rengi kullandım. 
6. Bütün göz kapağıma aynı paletteki Lid/Liner yazan koyu kahverengi tonlarındaki içinde altın ışıltılar bulunan rengi uyguladım. Bu farı gözümün dış köşelerine geldiğimde biraz daha yukarı çıkararak uyguladım. En son fırçada kalan farı alt kirpik diplerime sürdüm.
7. Göz pınarımı ve kaş kemiğimi aydınlatmak için paletteki Highlighter/Shadow yazan pembe tonlarındaki ışıltılı rengi uyguladım. 
8. Üst göz içime kirpik diplerime Maybelline Jel Eyeliner kullandım. 
9. Kirpiklerimi kıvırdıktan sonra Maybelline Lash Sensational rimeli kullandım.
10. Fotoğrafta kirpiklerimin daha güzel çıkması için Kiss I-Envy tekli takma kirpiklerinden aralara üçer tane koydum. Bunu özel günlerde yapabilirsiniz ama günlük makyaj için uğraştırıcı olabilir. Yapıştırıcı olarak Duo yapıştırıcının koyu tonunu kullandım.

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...