5 Ekim 2016 Çarşamba

Maybelline Lash Sensational Maskara

Merhaba! Bugün son zamanlarda favorim olan bir üründen bahsedeceğim. Maybelline Lash Sensational maskarayı o kadar sevdim ki favorim diyebiliyorum. Kirpiklerimdeki duruşunu çok seviyorum. Ne kadar çok beğenmiş olsam da maskaranın bir sıkıntısı var. Fakat kullanmama engel bir sorun değil. Bunu da yazının içinde anlatıyor olacağım.


Bu maskara kirpikleri çok güzel uzatıyor ve dolgunlaştırıyor. Tek tek ayırmada çok iyi olmasa da kirpikleri birbirine yapıştırmıyor. Bence kirpiklerde çok güzel duruyor. Kirpikleri uzun, dolgun ve çok gösteriyor. Simsiyah bir rengi var. Kullandığım Maybelline maskaralar arasında en sevdiklerimden birisi oldu. Tek katta bile muhteşem kirpiklere kavuşuyorsunuz. Ama kirpiklerim daha dolgun ve uzun olsun diye 2 kat uyguluyorum. Topaklanma yapmıyor. Güzel sabitleniyor ve gün içinde akma, bulaşma, dökülme yapmıyor. Maskaranın verdiği görüntüden çok memnunum. Kirpiklerim hiç olmadığı kadar uzun ve dolgun gözüküyor.
Lash Sensational maskara uzunluk, dolgunluk verirken aynı zamanda kirpiklerimi çok güzel tarıyor. Hangi yöne doğru taradıysam o şekilde kalıyor. Bazı maskaralar bunu yapmıyor. Bir kirpiğiniz başka tarafa diğer kirpiğiniz başka tarafa bakabiliyor. Bu görüntüden memnun değilseniz maskarayla bunu düzeltemiyorsunuz. Ama bu maskara kirpikleri çok güzel tarayıp istediğiniz şekilde gözükmesini sağlıyor. Bu yönünü de ayrıca çok beğendim. Bazen kirpiklerim beni sinir edebiliyor ve bu maskara sayesinde düzeltebiliyorum.


Bu maskarayla ilgili tek sorunum çıkarmasının zor olması. Çift fazla makyaj temizleyiciyle bile zor çıkıyor. Çıkarırken biraz uğraştırıyor. Her gün kullanıldığında makyajımı silerken kirpiklerimden 1-2 tanesinin döküldüğünü gördüm. Ama yine de kullanmaya devam ediyorum çünkü çok beğendim. Her gün kullanmak iyi bir şey değil ama her gün sürüyorum. Ben böyle yapmıyorum ama size tavsiyem her gün kullanmamanız. Ben maskaraya bayıldığım için her gün kirpiklerime acımadan kullanıyorum.


Ben bu maskarayı ilk kullandığım zamanlar hiç sevmemiştim. Kirpiklerime bir etkisi olduğunu göremiyordum. Ama sonradan fark ettim ki fırçanın yanlış bir tarafıyla sürüyormuşum. Bunu değiştirince kirpiklerim resmen 10 seviye birden atladı. Maskara çok çok güzel bir sonuç vermeye başladı. Yukarıdaki fotoğrafta da görüldüğü tarafıyla sürmek benim kirpiklerim için en doğrusu oldu. İlk başta fotoğrafta görülen fırçanın üst kısmındaki çıkık yeriyle sürüyordum ve hiçbir şeye benzemiyordu. Fırçası plastik ve kavisli bir yapıda. Kavisli yapısı nedeni ile bence kirpikleri çok güzel kaldırıyor. Ben her maskaradan önce kirpik kıvırıcı kullanıyorum ama ona rağmen fark yarattığını düşünüyorum. Ve günün sonunda baktığınızda kirpiklerinizin hala kıvrık ve kalkık olduğunu görüyorsunuz.


Özetle çok beğendim. Bittikten sonra koşarak gidip yenisini satın alacağım. Zor çıkmasını sorun etmezsiniz kullanmanızı tavsiye ederim. Kesinlikle memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ben indirim zamanı 16 liraya aldım diye hatırlıyorum. Fiyatından çok emin olmasam da bu civarlarda olduğundan eminim. İndirim zamanı yine alacağım bir maskara oldu benim için. 

Maybelline Lash Sensational Maskara ile ilgili düşünceleriniz benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...