22 Ekim 2016 Cumartesi

Mimlendim!

Merhaba! Birkaç gün önce sevgili blogger arkadaşım Mary's Life tarafından mimlendim. Onun blogunu hala keşfetmediyseniz buraya tıklayarak mutlaka ziyaret edin. İlk defa mimlendim. Ne olduğunu daha yeni öğreniyorum. O zaman hemen sorulara geçerek başlayalım.



Nasıl blog yazmaya başladınız?

Aslında blog yazmaya başlayalı çok olmadı. Bundan yaklaşık 1 sene önce birden karar verdim. Makyaja ve kozmetik ürünlerine karşı hep bir ilgim vardı. Özellikle makyaj yapmaya bayılıyorum. O gün güzellik bloglarına bakıyordum ve kendi kendime neden bende böyle bir şey yapmıyorum dedim. Sonra biraz düşününce bu fikir çok mantıklı geldi ve hemen bir blog sayfası açtım. O zamandan beri yazıyorum. Her geçen gün daha da severek yazmaya devam ediyorum. İlk başlarda boş zamanlarımda yaptığım bir şeydi. Fakat blogla ilgilenmekten keyif aldığım için artık buna zaman yaratır oldum.

Blogunda daha önceden yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?

Bundan başka bir tarzda bir şeyler yazabileceğimi düşünmüyorum. Çünkü başka bir şeye bu kadar ilgi duymuyorum.

Bloglarda okumayı en çok sevdiğin konular nelerdir?

Tabi ki de makyaj! Onun dışında bakım ve güzellik üzerine olan her şeyi okumayı seviyorum.

Hayatta en çok yapmayı istediğin 3 şey nedir?

Bu hayatta çok fazla şeyi yapmayı istiyorum. 3 tane şeklinde ayırıp söyleyemiyorum. Kısaca gözlerimi kapatıp ilerideki hayatımın hayalini kurduğumda, hayalimde canlanan şeyleri yapmayı çok istiyorum.

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...