9 Ekim 2016 Pazar

Sıcak Kahve Tonlarında Dumanlı Göz Makyajı



Merhaba! Bugün sıcak kahve tonlarını kullanarak oluşturduğum dumanlı bir göz makyajını paylaşıyorum. Bu makyajda sadece Sleek A New Day paletini kullandım. Fotoğrafta kirpiklerimin daha güzel çıkması için tekli takma kirpik kullandım. Günlük hayatımda takma kirpik kullanmadan bu makyajı kullanıyorum. Yapması oldukça kolay. Fazla zamanımı almıyor.


1. İlk önce The Balm Put A Lid On It far bazını kullandım. Bu hem renklerin daha güzel durmasını sağlıyor hem de farın birazda olsa çizgilenmesini engelliyor. Sleek paletindeki farlar gün sonuna doğru çizgilenebiliyor. 
2. Göz altlarıma ve kapaklarıma Loreal True Match kapatıcıyı uyguladım. Bendeki rengi 04 Beige.
3. Rimmel Stay Matte pudranın transparan rengini kapatıcıyı sabitlemek için kullandım.
4. Sleek A New Day paletinden sıcak tonlardaki kahve tonu olan ve içinde turunculuk bulunan Let It Go (ilk sıradaki 4. renk) rengini gözümün katlanma bölgesine ve tüm göz kapağıma uyguladım. Farı iç köşelere de getirdim. Dış köşelerde biraz kedi gözü gibi yapmaya çalıştım.
5. Aynı paletteki soğuk tonlu kahve tonu olan Daydreamer (ilk sıradaki 3. renk) rengini çok az alarak sadece katlanma bölgesine uyguladım. Bu adım aslında çok gerekli olmayabilir. 
6. Koyu kahverengi tonu olan Happy (son sıradaki son renk) rengini göz kapağıma uyguladım. Hafif hafif hem rengi koyarak hem de karıştırarak ilerledim.
7. Kaş kemiğimi ve göz pınarımı aydınlatmak için paletteki Believer (son sıradaki 5. renk) rengini kullandım. 
8. Alt kirpik diplerim için Sleek paletindeki Let It Go ve Happy renklerini karıştırarak uyguladım. Yani geçiş rengi ve göz kapağımda kullandığım iki rengi karıştırarak uyguladım.
9. Rimel olarak son zamanlardaki favorim olan Maybelline Lash Sensational rimeli kullandım.
10. Rimel kuruduktan sonra Kiss I-Envy tekli takma kirpiklerinden aralara 3 tane yerleştirdim. Yapıştırıcı olarak Duo yapıştırıcının koyu tonunu kullandım.
11. En son kirpik diplerime ve üst göz içime Maybelline Jel Eyeliner kullandım. 
12. Kaşlarım için Gosh Defining Brow Gel'i kullandım. Bendeki rengi 002. Bu renkli kaş maskarasıyla kaşlarımı hafifçe doldurdum ve taradım. 

Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...