15 Ekim 2016 Cumartesi

Sleek i-Divine A New Day Far Paleti

Merhaba! Sleek i-Divine A New Day far paleti günlük makyajlar yapabilmek için çok kullanışlı bir palet. İstediğim gibi hem doğal makyajlar yapabiliyorum hem de koyu göz makyajları oluşturabiliyorum. Ben bu paletten çok memnunum. İçerisindeki her rengi rahatlıkla kullanabiliyorum. Bugün de bu paletin özelliklerinden ve renkleri nasıl kullandığımdan bahsedeceğim.



Paletin içerisinde çoğunlukla toprak tonlarında olan 12 adet far bulunuyor. Bunlardan 7 tanesi ışıltılı, simli 5 tanesi de mat farlar. Farların pigmentasyonu oldukça başarılı. Özellikle simli, ışıltı farların pigmentasyonu daha iyi. Fakat her ışıltılı veya mat renk aynı derecede renk vermiyor. Bazısının pigmentasyonu o kadar yoğun değil, bazı farlar simli dururken bazısı sadece ışıltılı. Bütün mat farların yapısı ve pigmentasyonu aynı düzeyde. Kalıcılıkları iyi ama gün içerisinde çizgilere doluyorlar. Mutlaka far bazı kullanmak gerekiyor. Far bazı kullanıldığında büyük ölçüde bu sorun azalıyor. Hem de renklerin daha yoğun pigmentli durmasını sağlıyor. Farlar biraz tozutuyor. Fazlasını atıp öyle kullanmak gerekiyor. Üründen biraz fazla alıp fazlasını atmadan uygularsanız göz altlarına dökülme yapabilir. Farların karıştırılması çok kolay. Bu konuda hiçbir sıkıntım olmadı.


Benim bu palette en çok kullandığım ve sevdiğim renkler Let It Go, Believer ve Happy. Günlük makyajlarımda bu renkleri çok sık kullanıyorum. Özellikle Let It Go rengini her makyajda kullanabilirim. O kadar çok seviyorum. 
En baştaki Sun Is Shining rengi içerisinde sarı sim parçacıkları bulunan ışıltılı bir far. Simli gözükmesine rağmen uygulandığında sim sim durmayan ışıltılı duran bir renk. Göz kapağında, göz pınarlarında ve kaş kemiğinde kullanıyorum. Çok güzel duran bir renk. Brightside rengi ışıltılı bakır, şeftali tonlarında bir far. Tüm göz kapağıma bu rengi sürüyorum, katlanma bölgesine de paletteki toprak tonlarındaki mat farlardan birisini uyguluyorum. Çok güzel duruyor. Daydreamer soğuk tonlarda bir sütlü kahverengi. Mat yapıda bir far. Katlanma bölgesine geçiş rengi olarak bazı makyajlarda kullanıyorum. Her makyajda kullanmayı çok sevmiyorum. Çünkü sıcak tonlardaki renkler daha çok hoşuma gidiyor. Let It Go rengi sıcak tonlarda bir kahverengi. Biraz turunculuk içeren mat bir far. En sevdiğim renklerden birisi. Neredeyse her makyajda geçiş rengi olarak kullanabiliyorum. Dumanlı göz makyajı yapmak istediğimde tüm göz kapağıma uyguluyorum, dış köşelere paletteki koyu kahverengini sürerek buğulu bir görüntü oluşturuyorum. Bence çok güzel oluyor.


Bu arada içinden çıkan fırçasını çok kullanışlı buldum. İki ucunda sünger aplikatörü bulunan bir fırçası var. Özellikle ışıltılı, simli farları bununla uyguluyorum. Çok daha yoğun pigmentli gözüküyorlar.



Don't Worry rengi altın yansımalı simler bulunan koyu bakır tonlarında ışıltılı bir far. Sim sim durmayan, güzel ışıltı veren, pigmentasyonu başarılı bir renk. Göz kapaklarında çok güzel duran bir rengi var. Koyu bir göz makyajı yapmak istediğimde bu farı tüm göz kapağıma uyguluyorum. Paletteki sevdiğim renklerden birisi. Be Happy rengi ten renginde biraz pembelik, somonluk içeren bir mat far. Bu farı tüm göz kapağının rengini eşitlemek için kullanabilirsiniz. Ben mat göz makyajı yapmak istediğimde göz pınarlarımı ve kaş kemiğimi bununla aydınlatıyorum. Işıltıları ne kadar çok sevsem de bazı zamanlar mat görünümler çok hoşuma gidiyor. Aynı şekilde bu farı göz makyajında ışıltıları çok abarttığım zaman hafifletmek için kullanıyorum. Veya koyu bir far sürdünüz ve rengi çok geldi. Onu hafifletmek için de kullanılabilir. Çok kullanışlı bir renk. Feelin' Good rengi beyaz-pembe arasında hafif ışıltılar içeren ışıltılı bir far. Bu far da diğer renklerden farklı olarak hiç sim bulunmuyor. Çok hafif, doğal bir ışıltısı var. Hafif ışıltılardan hoşlanıyorsanız bu renk hoşunuza gidebilir.


Silver Lining rengi gümüş simler içeren hafif kahvelik ve grilik bulunan metalik simli bir far. Sim sim duran renklerden birisi. Yine göz kapağında güzel duran bir far. Shine On rengi altın sarısı simler içeren altın sarısı tonlarında simli bir far. Bu da sim sim duran bir renk. Böyle renkleri göz kapaklarında kullanmayı seviyorum. Far bazıyla birlikte bu rengi göz kapaklarında patlatarak, ince bir eyelinerla birlikte kullanmak güzel olabilir. Carpe Diem rengi mat yapıda biraz kahvelik biraz lilalık içeren bir far. Gözün katlanma bölgesinde güzel duruyor. Işıltılı, buna uygun bir farla güzel makyajlar çıkıyor. Believer rengi ışıltılı beyaz-pembe arası simler içeren bir far. Sim sim duran bir yapısı yok. Bu far sanki Feelin' Good rengine yoğun sim katılmış hali gibi. En sevdiğim ve çok kullandığım renklerden birisi. Göz kapaklarımda, göz pınarlarımda ve kaş kemiğimde çok kullanıyorum. Happy rengi koyu kahverengi tonlarında mat bir far. Dumanlı makyajlar yapmak istediğimde kullandığım bir renk. Kahve tonlarında dumanlı makyajlar yapmayı çok sevdiğim için bu farı çok kullanıyorum.


Sleek i-Divine A New Day far paletindeki bütün renkleri severek kullanıyorum. Çok güzel tonlardan oluşan bir palet. Günlük makyajlarda kolaylıkla kullanabilirsiniz. Bu markayı Gratis'lerde bulabilirsiniz. Ben indirimden 27 TL'ye satın almıştım. İndirimlerde uygun fiyata alabileceğiniz güzel bir far paleti. 

Sleek i-Divine A New Day Far Paleti hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...