13 Ekim 2016 Perşembe

Sleek Matte Me Lip Cream | Bittersweet

Merhaba! Bugün Gratis'lerde satılan Sleek markasının mat rujlarından Bittersweet rengiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Çok kalıcı mat likit bir ruj. Rengini çok beğenmeme rağmen yapısıyla ilgili beni tatmin etmeyen yönleri bulunuyor. Bu yazı içerisinde bunlardan bahsedeceğim. 


Bendeki Bittersweet rengi çok güzel bir gül kurusu tonu. Rengi günlük kullanımda çok rahatlıkla kullanılabilir. Bu tonlardaki rujları fazlaca beğeniyorum. Kendime çok yakıştırıyorum. Ne nude, silik ne de çok koyu bir rengi var. Dudak rengimden biraz koyu olsun ama doğal tonlarda, günlük kullanım için uygun bir renk arıyorum diyorsanız bu tonlardaki rujları tavsiye ederim.  


Rengi çok güzel olmasına rağmen yapısı benim için o kadar güzel değil. Ama tabi ki de kötü bir ruj değil. Kullanılır, bende kullanıyorum. Fakat dudağı kurutan türde bir yapısı var. Altına ne kadar nemlendirici bir ürün kullansanız da kurutuyor. Dudaklarımda çizgi çizgi duruyor. Daha önce Velvet Slipper rengini kullanmıştım. O yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Onda sürerken tam kurumadan dudaklarınızı birbirine değdirdiğinizde yapışma sorunu vardı. Bu renginde bunu yaşamadım. Velvet Slipper renginde kesinlikle tam kurumadan dudaklarımı birbirine değdirmiyordum. Çünkü yapış yapış olup ruj bozuluyordu. Ama Bittersweet renginde böyle bir sıkıntım olmadı. Rujun sürümü çok kolay. Dudak kalemi kullanmadan sürebiliyorum. Aplikatörünün iç kısmıyla dudağımın ortasını boyuyorum, sivri kısmıyla kenarlarından geçiyorum.


Rujun kalıcığı çok başarılı. Kuruduktan sonra hiçbir şekilde çıkmıyor, bulaşmıyor. Dudağa resmen mühürleniyor. Elinizi sürüyorsunuz hiçbir şey gelmiyor. Hatta o kadar kalıcı ki ıslak mendille diğer rujlar çıkarken bu çıkmıyor. Renginden sonra en sevdiğim özelliği bu diyebilirim. Yemek yediğinizde veya bir şeyler içtiğinizde sadece dudağınızın orta kısmından çok az çıkma yapabiliyor. Rujun rengi dudak rengime çok yakın olduğu için tazelemeden hafif ortasından çıkmış bir şekilde günüme devam edebiliyorum. Çok fazla belli olmuyor. Fakat diyelim ki rujumu tazelemek istedim, işte o zaman biraz sıkıntı yaşıyorum. Önceden sürülmüş rujun üzerine tekrardan ruj sürmeye kalktığınızda pütür pütür oluyor. Parça parça olup dökülme yapabiliyor. Bu yüzden bu ruju her gün kullanmayı tercih etmiyorum. Hem dudaklarımı kurutuyor hem de rujumu tazeleyemiyorum. 


Sadece rengi çok güzel ve kalıcılığı muhteşem olduğu için kullanmaya devam ediyorum. Kullanmadan önce mutlaka dudaklarıma peeling yapıyorum ve lip balm kullanıyorum. Kolayca çıkarmak içinde mutlaka çift fazlı bir ürün tercih ediyorum.


Sleek markasının Matte Me likit mat rujlarını Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Ben indirim zamanı 16 TL'ye almıştım. Mat rujları seviyorsanız yukarıda anlattığım kötü yanlarını da görmezden geliyorsunuzdur. Bende açıkçası mat duruşlarını sevdiğim için bütün bunları göz ardı ederek kullanıyorum. Denemek isterseniz indirim zamanı uygun fiyata Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Sleek Matte Me Lip Cream Bittersweet rengi hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...