11 Ekim 2016 Salı

The Balm Hot Mama Allık

Merhaba! Bugün The Balm Hot Mama allık hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Aldığımdan beri elimden düşürmedim. Neredeyse her gün allık olarak bunu kullandım. Makyaja çok taze bir görüntü katıyor. Rengini, yapısını, duruşunu çok seviyorum ve hala denemediyseniz tavsiye ederim.


Hot Mama allığın çok tatlı şeftali-pembe tonlarında bir rengi var. İçinde altın yansımalı ışıltılar bulunuyor. Diğer The Balm allıklar gibi çok yoğun bir rengi yok. Böylece rengini istediğiniz gibi artırabiliyorsunuz. Aynı şekilde fazla sürünce palyaçoya dönme korkusu olmuyor. Rahat rahat allık sürebiliyorsunuz. İçindeki ışıltılar yüzünüze çok taze, sağlıklı, canlı bir görünüm katıyor. Fırçayı allığa 1-2 kere batırıp yüzünüze uyguladığınızda hafif bir renk ve ışıltı veriyor. Verdiği ışıltı o kadar güzel ki aydınlatıcı sürmeye ihtiyaç duymuyorum. Çok doğal bir ışıltı katıyor. Sanki cildinizin kendinden gelen bir ışıltısı varmış gibi duruyor. Bu görüntü çok hoşuma gidiyor.


 Her makyaja, her mevsime çok yakışan bir allık olduğunu düşünüyorum. Hem açık tene hem de koyu tene yakışan bir rengi var. Aynı zamanda bu allığı far olarak da kullanabilirsiniz. Ben o şekilde kullanmayı denemedim ama güzel duracağına eminim. Bence böyle bir allık her makyaj tutkununun çantasında olmalı. 


Kalıcılığı bence başarılı. Gün içinde uçup gitmiyor. Fakat her zaman altına allığın tutunabileceği ürünler kullanmış oluyorum. Bu yüzden allığımda bozulma, silinme olmuyor. İçindeki ışıltılar bazen insanların gözünü korkutabiliyor. Ama benim cildim karma-yağlı olmasına rağmen çok iyi duruyor. Işıltıları çok doğal. Bazen aydınlatıcılar cildimi aydınlık göstermek yerine yağlı gösterebiliyor ve cildimdeki kusurları daha çok belli edebiliyor. O görüntüden bende hiç hoşlanmıyorum. Ama bu allığın içindeki ışıltılar teninizi o kadar canlı gösteriyor ki, kötü bir görüntüyle karşılaşmayacağınıza eminim. Rengi zaten ayrı bir güzel. Mutlaka denemeniz gerekiyor.


The Balm markası Gratis'lerde satılıyor ve sürekli indirime girip duruyor. Ben de indirimden 31,50 TL'ye aldım. İndirimlerde mutlaka bir bakın derim. Ben çok seviyorum, herkesin beğeneceğini düşünüyorum.

The Balm Hot Mama Allık hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...