19 Ekim 2016 Çarşamba

The Balm Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Likit Ruj | Committed

Merhaba! Bugün çok çok beğendiğim The Balm'ın likit mat rujlarından Committed rengiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Denediğim likit mat rujlar arasından en sevdiklerimden birisi oldu. Hem rengini hem de yapısını oldukça beğendim.


Bendeki Committed çok tatlı gül kurusu tonlarında bir renk. Günlük kullanım için çok uygun bir tonu var. Hem yapısı hem de rengi sayesinde günlük hayatınızda her gün kullanabileceğiniz bir likit mat ruj oluyor. Ben günlük hayatımda bu tonlarda renkleri dudaklarımda kullanmayı seviyorum. Doğal tonlarda yapılan makyajlarla çok güzel uyum sağlıyorlar.


Yapısı da bence rengi gibi çok güzel. Likit bir mat ruj olduğu için ister istemez dudağı kurutuyor. Bunu likit mat rujların hepsi yapıyor. Fakat The Balm'ın bu ruju kullandığım diğer rujlara göre çok çok az kurutuyor. Altına bir dudak nemlendiricisi kullandığınız zaman gün içinde dudaklarınız kurumuş gözükmüyor. Dudak çizgilerini çok fazla belli etmiyor. Onların aralarına dolup kötü bir görüntü vermiyor. Sürümü oldukça kolay. Dudak kalemi kullanmadan kolayca sürebiliyorum. Tek katta rengini çok güzel veriyor, tam örtücülük sağlıyor.


Rujun kalıcılığı da çok başarılı. Gün boyu bozulmadan dudaklarınızda kalıyor. Bulaşma yapmıyor. Sabitlendikten, kuruduktan sonra hiçbir şekilde ruja bir şey olmuyor. Dokunsanız bile elinize gelmiyor. Bir şeyler yiyip içtiğinizde ortasından çok az silinme yapabiliyor. Rengi dudak rengine yakın bir ton olduğu için tazelemeseniz bile kötü durmuyor. Ama tazelemek istediğinizde sıkıntı yaşamadan üzerinden geçebiliyorsunuz. Gün içerisinde istediğim kadar ruju tazeleyebiliyorum. Parça parça olmuyor. Kalıcı bir ruj olmasına rağmen silmek istediğim de kolayca çıkarabiliyorum. Beni bu konuda hiç zorlamadı.    


Ruj mentollü sakız gibi kokuyor. Bu koku benim hoşuma gidiyor. Ferah bir kokusu var. Aynı şekilde ruju sürdükten sonra dudaklarımda hafif bir karıncalanma hissi duyuyorum. Biraz gıdıklıyor. Bu sayede dudaklarımı dolgunlaştırıyor mu? Bence bu ruju sürdükten sonra dudaklarım daha dolgun gözüküyor. Ama bunu ruj mu yapıyor yoksa hafif karıncalanma hissinden dolayı kendimce bir algı yaratıp dudaklarımı daha mı dolgun görüyorum, tam emin olamıyorum :D Neden olduğunu anlayamasam da dudaklarımı daha dolgun gördüğüm bir gerçek.


Hem rengi hem de yapısıyla çok beğendiğim bir likit mat ruj oldu. Diğer renklerini de Gratis indirimde kapmak istiyorum. Aklımda olan birkaç renk var. Size de hala denemediyseniz kullanmanızı tavsiye ediyorum. Ben Gratis indiriminden 20 TL'ye almıştım.

The Balm Meet Matt(e) Hughes Long-Lasting Likit Ruj Committed rengiyle ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...