13 Kasım 2016 Pazar

ALIŞVERİŞ | Gratis 400. Mağaza İndirimi

Merhaba! Dün Gratis'in 400. mağaza indiriminden aldığım ürünleri paylaşacağım. Bütün ürünlerde %40+%10 gratis kart indirimi vardı. Hazır büyük bir indirim varken bende almak istediğim çoğu şeyi satın aldım. İndirim bugün de devam ediyor. Almak istediğiniz ürünler varsa bence bu indirimi kaçırmayın.


Eklips Açılı Eyeliner Fırçası: Jel eyeliner sürmek için güzel ve uygun fiyatlı bir eyeliner fırçası arıyorum. Bu da çok uygun fiyatlı bir fırça. İndirimli fiyatı 5,35 TL. Umarım güzel çıkar.
The Balm Sexy Mama Pudra: Bir süredir almayı istediğim bir transparan pudraydı. Hakkında çok güzel yorumlar okudum. Bu yüzden daha kullanmadan güzel olduğunu düşünüyorum. İndirimli fiyatı 28,57 TL.
Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu ürünü daha önce kullandım ve çok memnun kaldım. Sevdiğim bir ürün olduğu için ve hazır makyaj temizleme suyum bitmeye yakınken bundan bir tane aldım. İndirimli fiyatı 12,50 TL.
Maybelline Fit Me Fondöten: Bildiğiniz gibi bu fondöten Türkiye'ye yeni geldi. Yabancı bloggerlardan çok duyuyordum. Hep merak ettiğim bir üründü. İndirimde 15 TL'ye satın aldım.
Loreal Infallible Stay Fresh 24H Fondöten: Bu fondöteni daha önce mağazada deneyip çok beğenmiştim. İndirime girmesini bekliyordum. Daha bir kere kullanma fırsatım oldu. Şimdilik çok beğeniyorum. İlerde fikirlerim umarım değişmez. İndirimli fiyatı 33 TL.
Max Factor Creme Puff Pudra: Bu pudranın yazın koyu rengini kullanmıştım ve yapısını çok beğeniyordum. Pürüzsüz bir bitiş veriyor. Şimdi de transparan rengini satın aldım. Bu rengininde fondötenin üzerinde mükemmel duracağını düşünüyorum. İndirimli fiyatı 27 TL.
Max Factor Voluptuous False Lash Effect Maskara: Max Factor'un makyaj artisti Rıfat Yüzüak'ın bu maskarayı çok kullandığını görüyordum. Bende denemek için satın aldım. Onun tavsiyelerine güveniyorum. Kirpiklerimde güzel duracağını düşünüyorum. İndirimli fiyatı 30 TL.
The Balm Schwing Eyeliner: Bu eyelinerı ne zamandır almak istiyordum ama indirimlerde gittiğim mağazada hep kalmamış oluyordu. Bu sefer bulunca hemen bir tane kaptım. İndirimli fiyatı 22,50 TL.
The Balm Meet Matte Hughes Likit Ruj: Daha önce committed rengini kullanmıştım ve kullandığım likit mat rujlar arasında en beğendiğim ürün buydu. Bu indirimde de Sincere rengini satın aldım. Her rengini satın almak istiyorum. Gerçekten çok güzel rujlar. İndirimli fiyatı 19,90 TL.
Flormar Suya Dayanıklı Siyah Göz Kalemi: Siyah göz kalemine ihitiyacım vardı. Ucuz diye aldım açıkçası. Umarım akma yapmaz. Göz içine sürmek için kullanacağım. İndirimli fiyatı 3,15 TL.

Umarım bu yazı sizin için faydalı olmuştur. Bana yorum bırakırsanız çok sevinirim :) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...