26 Kasım 2016 Cumartesi

Garnier Express Çift Etki Göz Makyaj Temizleyicisi

Merhaba! Bugün severek kullandığım Garnier çift etkili göz makyaj temizleyicisi hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. Göz makyajımı çok kolay bir şekilde, hızlıca çıkarabiliyorum. Bunu yaparken aynı zamanda kirpiklerime ve göz çevreme zarar vermiyor.


Bu benim kullandığım 2. şişesi. Çok beğendiğim bir göz makyaj temizleyicisi. Göz makyajını çok güzel çıkartıyor. Çok zor silinen rimelleri, suya dayanıklı makyajları bile diğer temizleme sularına göre daha rahat bir şekilde çıkartıyor. Gözlerimi hiç ovalamadan makyajı çıkartabiliyorum. Gözlerim biraz hassastır ama bende hiçbir şekilde alerjik bir reaksiyon göstermiyor. Gözlerimi yakmıyor. Aynı zamanda lens kullanıyorum ve arkasında kontakt lens kullanıcıları için uygun olduğu yazıyor. Gerçekten de öyle, bir zararını görmedim.
İçerisinde doğal kaynaklı kirpik güçlendirici Arginine bulunuyor. Kirpikleri güzelleştirdiğini, bakım yaptığını vaat ediyor. Ben kirpiklerimde muhteşem bir değişim görmedim fakat tamamen etkisiz olduğunu da söyleyemem. Az da olsa bakım yapıyor. Kirpiklerime zarar vermiyor. Göz çevremde ilk başta yağlı bir his bıraksa da kısa bir süre içerisinde o his kayboluyor. Makyajım kötü olduğunda bununla silip tekrar üzerine gayet kolaylıkla makyaj yapabiliyorum. Hiçbir sorun yaratmıyor.  


Göz makyajımı ovalama gerektirmeden, çok çabuk bir şekilde çıkarttığı için ve aynı zamanda kirpiklerime ve göz çevreme zarar vermediği için bittikçe almaya devam edeceğim bir ürün. Ben çok memnun kaldım. İyi bir göz makyaj temizleyicisi arıyorsanız tavsiye ederim. Sadece ben bu ürünü çok çabuk bitiriyorum. O biraz canımı sıkıyor. İstiyorum ki sevdiğim ürünler hiçbir zaman bitmesin.. Onun dışında mükemmel bir göz makyaj temizleyicisi. Fiyatı da oldukça uygun. Gratis ve Watsons'larda satılıyor. Çok sık indirime giriyor. Bende indirimde 10 TL'ye almıştım.

Garnier Express Çift Etki Göz Makyaj Temizleyicisi hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...