23 Kasım 2016 Çarşamba

H&M Makyaj Süngeri | Precision Sponge

Tekrardan merhaba! Bir süredir sınavlarla uğraşmaktan pek bir şey paylaşamadım. Fakat yeniden aktif olmaya başlıyorum. Bugün de H&M'in meşhur makyaj süngeriyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum. Özetle şunları söyleyebilirim; fiyatına göre başarılı bir ürün.


Bildiğiniz gibi bu süngeri bulması çok zor. Bende tesadüf eseri buldum. Denemeden 2-3 tane almak istemedim ama şimdi keşke alsaymışım diyorum. Sünger gerçekten çok yumuşak. Pürüzsüz bir şekilde fondöteni, kapatıcıyı uyguluyorum. Çok az miktarda ürün emiyor ve temizlenmesi çok kolay. Normal beyaz sabunla yıkıyorum. Üzerinde hiçbir leke kalmıyor. Çok kolayca süngeri makyaj kalıntılarından arındırabiliyorsunuz. Bu özellikleri gerçekten çok güzel. Bir makyaj süngerinden beklediğiniz her şeyi karşılıyor. Bana göre tek sorunu yıkarken suyun altında hamurlaşması. O da çok büyük bir problem değil. Suyunu alınca normal şekline geliyor.

Nemli hali

Aldığım günden beri fondöten, kapatıcı uygularken hep bunu kullanıyorum. Elim hiç fırçalara gitmiyor. Normalde fırça kullanmayı daha çok severdim ama süngerle uyguladığım zaman daha pürüzsüz ve doğal duruyor. Göz altlarımı pudrayla sabitlemek için de bunu kullanıyorum. Ucunun sivri olması bana çok kolaylık sağlıyor. Bazı süngerlerin uç kısımları biraz daha yuvarlak oluyor ve küçük yerlere girmekte zorlanıyorsunuz. Bu süngerin ucu sivri olduğu için burun kenarları, göz altları gibi zor yerlere bile kolayca uygulama yapabiliyorsunuz. Yüzüm için yuvarlak kısmıyla uygulama yapıyorum, daha zor yerlerde ise sivri kısmını kullanıyorum.

Kuru hali

H&M'in makyaj süngerinden çok memnunum ama bu süngerlerin ömrü çok uzun değil. İlk başlardaki iyi performansını yavaş yavaş kaybetmeye başladı. İlk baştaki kadar yumuşak değil. Yıkarken çok fazla hamur gibi oluyor. Sonrasında eski şekline gelmediği zamanlar oluyor. Bazı yerlerinde açılmalar oldu. Temizlenmesi eskisi kadar kolay olmamaya başladı. Daha küflenmedi çünkü bu sefer süngerime iyi baktım. Nemliyken kapalı yerlerde saklamadım. Sanırım bir daha ki bitenler yazımda yerini alacak. İlk 1,5-2 ay mükemmel bir performansı var. Fakat ondan sonra yavaş yavaş bozuluyor. Zaten 7 TL'ye aldığınız bir süngerin çok da mükemmel olmasını beklemiyorsunuz. İlla ki bazı sıkıntıları olur. Bence fiyatına göre çok iyi bir performans gösteriyor. Bir daha denk gelirsem satın alırım. Ama bulabileceğimi sanmıyorum :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...