25 Kasım 2016 Cuma

Loreal True Match Fondöten | 1R/1C Rose Ivory

Merhaba! Bugün bir fondötenden bahsedeceğim. Loreal'in True Match fondötenini bir süredir kullanıyorum. Genel anlamda beğendiğim bir ürün oldu. Karma veya yağlı bir cildiniz varsa çok sevebilirsiniz. Tek hoşuma gitmeyen kısmı rengi. Bana pek uymadı. Onun dışında gayet güzel bir fondöten olduğunu düşünüyorum.


Bendeki rengi 1R/1C Rose Ivory. Pembe alt tonlu bir renk. En açık rengi bu. Renk skalası geniş olmasına rağmen bana uyabilecek renkler hep pembe alt tonlu. Sarı alt tonlu fondötenler bana çok daha iyi oluyor. Bu renk bana pek uymadı. Çok pembe kaldı. Bir şekilde pudrayla, kapatıcıyla daha doğal durmasını sağlayabiliyorum. Tek hoşuma gitmeyen kısım buydu. Onun dışında fondötenin yapısını, duruşunu çok sevdim.


Mat yapıda bir fondöten. Mat omasına rağmen donuk bir görüntü oluşturmuyor. Cildimdeki kuru yerleri belli etmiyor. Çok akışkan ve ince bir ürün. SPF 17 güneş koruma faktörü içeriyor. Cildimde hiç ağırlık yapmıyor. Fondöten bu kadar ince yapılı olmasına rağmen kapatıcılığı gayet iyi. Orta kapatıcılıkta diyebilirim. Bütün cilt kusurlarımı gizlemiyor ama büyük bir çoğunluğunu kapatıyor. Tek kat uyguladığınız zaman çok doğal duruyor. Cildinizde fondöten varmış gibi durmuyor. Tek kattan fazla uyguladığınız zaman da katman katman fondöten varmış gibi durmuyor. Gayet güzel bir bitişi var. Ben bazen kapatmak istediğim bölgeye ikinci katı geçiyorum. Kat kat uygulama yapmış gibi durmuyor. Gün içinde normalde burun kenarlarım ve gözeneklerin olduğu yerler çok fazla parlama yapar. Bu fondöteni kullandığım zaman daha az bu sorunu yaşıyorum. Büyük ölçüde yağlanmamı, parlamamı engelliyor.




Çok hızlı sabitlenen bir fondöten değil. Gayet normal bir sürede sabitleniyor. Çok çabuk sabitlenmediği için rahatlıkla fondöteni uygulayabiliyorsunuz. Bazı fondötenlerde çok hızlı davranmak gerekebiliyor. Çok hızlı sabitlendiği için dağıtması biraz zor olabiliyor. Bunda öyle bir şey yok. Çok kolay dağılıyor. Ben hep nemli makyaj süngeriyle uyguluyorum. Bu aralar takmış durumdayım. Başka bir şey kullanmıyorum. Ama çok akışkan, ince bir yapısı olduğu için elinizle de uygulayabilirsiniz. İnce yapılı fondötenlerde bendeki fırçalar iz bırakıyor. Birazda bu yüzden hep süngerle uyguladım. Pudralı bir yapısı var. Cildiniz yağlı değilse pudrayla sabitlemenize bile gerek olmuyor. Ama ben fondötenin üzerine toz bronzer, allık kullandığım için hep transparan bir pudrayla sabitliyorum. Yoksa çok dağılmış bir görüntü oluşur.


Loreal True Match fondötenin ciltte çok doğal durduğunu düşünüyorum. Bitişi tam karma-yağlı ciltlere uygun. Ben genel anlamda sevdim ama keşke rengi bana uysaydı. O zaman her gün bu fondöteni kullanırdım. Cildinize uygun rengi bulabilirseniz mutlaka deneyin. Memnun kalacağınızı düşünüyorum. Ben cosmetica.com'dan aldım. İndirimde ve 19,90 TL'ye düşmüştü. Biraz da internet üzerinden denemeden aldığım için rengi bana uymadı. 

Loreal True Match Fondöten hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...