29 Kasım 2016 Salı

Max Factor Mastertouch All Day Concealer | 303 Ivory

Merhaba! Bugün Max Factor Mastertouch göz altı kapatıcısından bahsedeceğim. Bana göre kötü değil ama gereksiz bir ürün. Neden böyle dediğimi birazdan anlatacağım. Ben bu kapatıcıyı sevmedim. Hiç kullanasım gelmiyor.


Öncelikle bendeki rengi en açık tonu olan 303 Ivory. Fakat bana göre koyu bir renk. Neden üzerine ivory yazmışlar anlayamadım. Açık tenliyseniz asla size uyacak bir renk değil. Pembe alt tonlu fakat biraz grimsi bir tonu var. Göz altlarını aydınlatacak bir renk değil. Kapatıcılığı çok az. Hiçbir şeyi kapatmıyor. Çok ince bir ürün. Çizgilere dolmuyor. Göz altlarınıza bir şey sürmüşsünüz gibi durmuyor. Pudralı bir bitişi yok, çok doğal duruyor.


Çok yönlü kullanılacak, herkese uyabilecek bir ürün değil. En açık renk olmasına rağmen bana koyu kaldı. Max Factor'ün bu kapatıcısını yaz aylarında ten rengim koyulaştığı zaman kullanabildim. Ama tek başına yeterli gelmiyor. Mutlaka üzerine başka bir kapatıcı daha kullanıyorum. Kapatıcılığı neredeyse hiç yok ve göz altlarıma aydınlık bir görüntü vermiyor. Kullandığım zaman göz altlarımda bir değişiklik olmuyor. Bu yüzden gereksiz bir ürün olduğunu düşünüyorum. Bir daha satın almayı düşünmüyorum.


Başka bir kötü özelliği de içinde çok az miktarda ürün bulunması. Çok az kullanmama rağmen yarısı bitmiş duruyor. Sanırım her gün kullansam 2 haftada biterdi. Ben Gratis indiriminden 28 TL'ye almıştım. Ama gerçekten indirimli fiyatını bile hak etmeyen bir kapatıcı. Daha uygun fiyata çok daha güzel ürünler varken bence bunu almayın. Bende bir şekilde kullanıp bitirmeyi daha sonra da satın almamayı planlıyorum.

Max Factor Mastertouch All Day Concealer hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...