29 Aralık 2016 Perşembe

ALIŞVERİŞ | Gratis, Rossmann, Migros Yılbaşı İndirimi

Merhaba! Yılbaşı nedeniyle çoğu mağazada çok güzel indirimler var. Bende bunları aldım. Çoğunlukla ihtiyacıma yönelik alışveriş yaptım. Gereksiz bir şey satın almadım. Bir de bunların dışında Mac'te %20 indirim varken fondöten almak istiyorum. Mac'teki indirim 3 Ocak'a kadar indirim devam ediyor. Bunlarda ise 31 Aralık son gün.


Benri Kare Pamuk: Bunlarda indirim yoktu ama pamuğum bitmek üzere olduğu için satın aldım. Sürekli bunu kullanıyorum. Fiyatı 4,95 TL.
The Balm Mary-Lou Manizer Aydınlatıcı: Bu aydınlatıcıyı sonunda indirimde bulabildim! Ne zamandır almayı istiyordum. Bu aydınlatıcıyı indirimde alabilmek çok zor. Hemen bitiyor anlamıyorum. Sonunda aldığım için çok mutluyum. İndirimli fiyatı 35,25 TL.
The Balm Meet Matte Trimony Far Paleti: Çok güzel bir palet. İçerisindeki kızıl tonlardaki far için aldım diyebilirim. Çok kullanacağımı düşünüyorum. Tamamen mat renklerden oluşuyor. İndirimli fiyatı 65,90 TL.
Loreal Superstar Superliner: Kalem eyelinera ihtiyacım vardı. Bunlarla eyeliner sürmek çok kolay oluyor. İndirimli fiyatı 17,90 TL.
Himalaya Herbals Neem Özlü Maske: Maskem bitmişti ve denemek için bunu satın aldım. Bu markanın peelinginden memnun kalmıştım. Bunu da bir kere kullandım ve gayet güzeldi. İndirimli fiyatı 5,95 TL.
Rival de Loop Yüz Temizleme Jeli: Bunu denemek için satın aldım. Nasıl çıkacak hiç bilmiyorum. İndirimli fiyatı 6,99 TL.
Pantene Saç Bakım Yağı: Bu da bir ihtiyaçtı. Bir kere kullandım ve çok sevdim. Kokusu çok güzel. İndirimli fiyatı 9,79 TL.
Note Kalem Far: Note'un bu siyah kalemini her yerde arıyordum. Ama bulamıyordum. Almak hiç aklımda yoktu. Tesadüfen Rossmann'da buldum. Bulunca çok şaşırdım. Baya kalıcı bir siyah kalem. Göz içine sürmek için kullanacağım. İndirimli fiyatı 10,45 TL
Neutrogena Siyah Nokta Temizleyici Tonik: Sadece bu ürünü Migros indiriminden aldım. Migros'ta daha ucuzdu. Daha önce kullanmıştım ve siyah noktalara, sivilcelere iyi geldiği için tekrardan aldım. Fiyatı 4,95 TL.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...