3 Aralık 2016 Cumartesi

Art Net Far Karıştırma Fırçası

Merhaba! Bu yaz cosmetica.com'da alışveriş yaparken Art Net diye bir markaya rastladım. Daha önce hiç görmemiştim. Çok ucuz makyaj fırçaları var ve bende denemek için far karıştırma fırçasını aldım. Açıkçası bu fırçayı hiç sevmedim. Neden sevmediğimi bu yazıda detaylı olarak anlatacağım ama en baştan tavsiye etmediğimi belirtmek istiyorum.


Fırçayı sevmememin en büyük nedeni kıllarının sert olması ve bu nedenle farı karıştırırken bu kılların gözüme batması. Göz çevresi oldukça hassas bir yer olduğu için bu fırçayı kullanırken derime iğne batıyormuş gibi hissediyorum. Oysa ki fırçanın şekli, kılların sıklığı farı dağıtmak için çok ideal duruyor. Fakat bu kadar sert kıllara sahip olduğu için asla kullanamıyorum. Bu sorunu çözmek için saç kremiyle de yıkadım. Biraz daha yumuşak oldu ama yine de gözüme batıyor. Bu fırçayı kullanmayı tercih etmiyorum. Özellikle far dağıtmak için hiç kullanamıyorum ama farı gözüme oturtmak için kullanabiliyorum. O konuda da iyi değil, farı iyi bir şekilde tutamıyor. Ama temiz fırçam kalmadığı zaman iş görüyor.


Bir de çok iyi temizlenmiyor. İlk aldığımda çok daha açık renkteydi. Farların renkleri fırçanın kıllarına yapışıyor ve yıkadığımda ilk zamanki rengine dönmüyor. Fırçayı paketinden ilk çıkardığım zaman 2-3 tane kılını dökmüştü. Ama daha sonra kıl dökme problemi yaşamadım. Görüntü olarak kaliteli gibi duruyor. Bende ona aldandım biraz ama hiç öyle değil. Bu fırçadaki kötü deneyimimden sonra bu markadan fırça denemeyi düşünmüyorum.


Ben bu fırçayı cosmetica.com'dan indirim zamanı 5,50 TL'ye almıştım. Malesef tavsiye edebileceğim bir far fırçası olamadı. 

Art Net Far Karıştırma Fırçası hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...