17 Aralık 2016 Cumartesi

Blistex Medplus Stick Dudak Nemlendiricisi

Merhaba! Şu soğuk kış günlerinde dudak nemlendiricilerine çok ihtiyacımız oluyor. Kuruyan, çatlayan dudakları nemlendirirken aynı zamanda onaran bir dudak nemlendiricisi olan Blistex Medplus'tan bahsedeceğim. Çok memnunum, kuruyan dudaklara en iyi çözümün bu ürün olduğunu düşünüyorum.



Her sabah ve akşam düzenli olarak dudaklarımı bu nemlendiriciyle nemlendiriyorum. Kullandığım günden beri dudaklarımda kuruma, çatlama problemleri yaşamıyorum. Mentollü bir yapısı var. Hafif karıncalanma, ferahlık hissi yaşıyorum. Daha önce böyle mentollü bir dudak nemlendiricisi kullanmamıştım. İlk kullandığım zaman biraz garip hissettim. Fakat alışınca güzel hissettirmeye başladı. İçerisinde Spf 15 koruma faktörü var. Bu gerçekten çok güzel bir özellik. Dudakları çok iyi nemlendirirken aynı zamanda güneşin zararlı etkilerine ve yaşlanmaya karşı koruyor. 


Bu ürünün bir de kavanozda olanı var. Fakat onu kullanmak benim için zor olacağı için stick şeklinde olanını kullanıyorum. Gece sürüp uyuduğumda sabah çok nemli dudaklara sahip oluyorum. Aynı şekilde makyaj yapmadan önce de kullanıyorum. Üzerine sürdüğüm mat rujlar dudaklarımı çok daha az kurutuyor. Ayrıca ürünün tadı çok güzel. Normalde dudağıma sürdüğüm ürünleri yemiyorum veya yalamıyorum. Ama ister istemez dilime tadı geliyor. Çok garip bir şekilde tadı çok güzel. 
Özetle Blistex Medplus dudak nemlendiricisini çok sevdim. Kuruyan dudaklarına güzel bir nemlendirici arayanlara tavsiye ederim. Ben çok memnunum. Bittikçe almayı planlıyorum. 6-7 TL gibi bir fiyata satın almıştım. Bence fiyatı da performansına göre çok uygun. 

Blistex Medplus Stick Dudak Nemlendiricisi hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...