14 Aralık 2016 Çarşamba

Bronz Kahve Tonlarında Işıltılı Göz Makyajı


Merhaba! Bugün bronz kahve tonlarında farlar kullanarak yaptığım ışıltı bir göz makyajını paylaşıyorum. Farları gölgede bırakmaması için ince küçük kuyruklu bir eyeliner tercih ettim. Göz altlarıma da göz kapağımda kullandığım ışıltılı farı kullandım. Bu görünüm benim çok hoşuma gitti. Özel günlerde veya günlük hayatta kullanılabilecek bir göz makyajı oldu. Bu makyajı oluştururken kullandığım ürünleri ve nasıl kullandığımı yazının devamında bulabilirsiniz.


1. İlk olarak kapatıcıyla makyaja başladım. Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye kapatıcısını kullandım. Göz kapaklarımdaki damarlı görünümü bu ürünle yok ettim. Aynı zamanda göz makyajım için bir baz görevi gördü. Ama bu kapatıcı cildimle aynı tonda olduğu için göz altlarımı ve kaş kemiğimi aydınlatmak için Loreal Lumi Magique aydınlatıcı kalemini kullandım. 
2. Sürdüğüm kapatıcıyı The Balm Sexy Mama transparan pudrasını kullanarak sabitledim. 
3. Sonra The Balm Autobalm California paletindeki Brow/Crease yazan rengi göz kapağımın katlanma bölgesine, gözümün iç ve dış köşelerine sürdüm. Ortasını boş bıraktım. Farları sürerken aynı zamanda bir karıştırma fırçasıyla dağıtarak ilerledim. İlk önce rengi yerleştirdim sonra kenarlarını dağıttım. Aynı farı alt kirpik diplerimin köşelerine de sürdüm.
4. Ortada boş bıraktığım yere farın daha yoğun pigment verebilmesi için The Balm Put A Lid On It far bazını küçük bir fırça yardımıyla oraya yerleştirdim. 
5. Far bazının üzerine Wet'n Wild Comfort Zone paletindeki bronz tonlardaki ışıltılı Crease yazan (bendeki çok kullanmaktan silinmiş) rengi sürdüm. Bu farı aynı şekilde göz kapağıma sürdüğüm gibi alt kirpik diplerime de sürdüm. 
6. Eyeliner olarak The Balm Schwing Eyeliner kullandım. Küçük kuyruklu ince bir eyeliner çektim. Üst kirpik dibime de bu eyelinerdan sürdüm.
7. En sevdiğim maskaralardan birisi olan Maybelline Lash Sensational maskarayı kullandım.
8. Göz içime Rimmel Scandaleyes ten rengi göz kalemini kullandım. Bu gözlerimin daha büyük ve açık gözükmesini sağlıyor. Gözümden akma yapmıyor. Kalıcılığı çok iyi değil. Yaklaşık 4 saat sonra siliniyor.
9. Kaş kemiğimi ve göz pınarlarımı aydınlatmak için Sleek Solstice Aydınlatıcı paletini kullandım. Toz aydınlatıcıları karıştırarak sürdüm.

Bu göz makyajı hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...