16 Aralık 2016 Cuma

Denebunu Kasım Kutusu | 2016

Merhaba! Bugün Denebunu kasım kutusundan çıkan deneme boy ürünleri paylaşıyorum. Fotoğrafta da görüldüğü gibi 1 adet Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi, 1 adet Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil, 1 adet Kotex Ultra Normal Ped ve Günlük Normal Ped çıktı. Bu ürünler arasından en çok merak ettiğim Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi oldu. Bu yazıda bu maskeyle ilgili yorumlarımdan bahsedeceğim. 


Öncelikle maskeden çok memnun kaldım. Şu sıralar yüzümün bazı yerlerinde kurumalar yaşayabiliyorum. Özellikle dudak çevremde ve yanaklarımda. Cosmed Vanilyalı Nem Maskesi bu problemimi çok güzel bir şekilde giderdi. Cildime yumuşacık, daha canlı ve parlak bir görünüm kattı. İçerisinde bitkisel yağlar, bourbon ve tahiti vanilyaları bulunuyormuş. Cildi güzel nemlendiriyor. Ürünün arkasında cildin sakinleştirilmesine, cilde elastikiyet kazandırılmasına ve cilt tonunun dengelenmesine yardımcı olurken, nemlendirir, besler ve parlaklık kazandırır yazıyor. Ben ilk kullanımda bu etkilerin hepsini gözlemleyemedim. Fakat bazıları uzun süre kullanımda etkisini gösterecek özellikler. Düzenli kullanımda vaat ettiği etkileri göstereceğini düşünüyorum. Bana göre tek kullanımda bile birçok etkisini cildimde görebiliyorsam bu maskeyle ilgili uzun vade de iyi sonuçlar alabileceğimi gösterir. 
Temizlediğim yüzüme maskeyi uyguladım ve yaklaşık 15 dakika beklettim. Zaman geçtikçe sanki suratıma yağ sürmüşüm gibi durmaya başladı. İlk sürdüğümde öyle değildi. 15 dakika sonunda yıkadım. Koku ve yapı olarak sanki yüzüme kantaron yağı sürmüş gibi hissettim. Kokusu çok benziyor. İçerisinde minik minik tanecikler var. Ciltten çok kolaylıkla arındırabiliyorsunuz. 
Her cilt tipi için uygun bir maske olduğunu düşünüyorum. Benim karma cildime verdiği nem çok yeterliydi. Sonrasında cildimde bıraktığı yumuşaklık gerçekten çok güzeldi.

Bu ürünlerle ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...