24 Aralık 2016 Cumartesi

Garnier Çift Fazlı VS Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhaba! Bugün severek kullandığım iki makyaj temizleme suyunun karşılaştırmasını yapacağım. Ayrıntılı bir karşılaştırma yapmaya çalışacağım. Hangisi sizin için daha iyi bu yazının sonunda buna karar verebileceğinizi umuyorum.


Öncelikle ikisi de ten makyajını çıkarma konusunda çok başarılı. Göz makyajı için çift fazlı argan yağlı olanı çok daha iyi. Normal olan yani pembe kapaklısı göz makyajını, özellikle rimelleri çıkartamıyor. Hafif göz makyajlarını ikisi de iyi çıkartıyor ama çift fazlı olanı çok daha rahat çıkartıyor. Daha yoğun, ağır bir göz makyajını pembe kapaklı micellar suyla zorlanarak çıkartabiliyorsunuz. Çift fazlı olan yine daha kolay çıkartıyor ama o da tamamen temizlemiyor. Biraz uğraştırıyor. Dudak makyajına gelirsek argan yağlı çift fazlı olan micellar su çok kalıcı mat likit rujları bile kolay çıkartıyor. Pembe kapaklı normal micellar su sadece klasik, kalıcılığı normal olan rujları rahat çıkartabiliyor.


Çift fazlı olanı biraz yağlı bir his bırakıyor. Ama 1-2 dakika sonra o his tamamen kayboluyor. Pembe kapaklı olan zaten yağ içermediği için böyle bir durum söz konusu değil. İkisini de durulamaya gerek yoktur. Fakat ben makyajımı bu ürünlerle temizledikten sonra yüz temizleme jeliyle yıkamayı tercih ediyorum. Öyle makyajım tamamen temizlenmiş oluyor. İkisi de cildimde kızarıklık, tahriş, kuruluk yapmıyor. İkisi de gözlerimi yakmıyor. Ama çift fazlı temizleyici ile göz makyajımı temizlediğimde eğer gözlerim çok hassas, alerjik bir dönemindeyse alerjimi daha da azdırıyor. Eğer sizinde gözleriniz dönem dönem alerji oluyorsa o dönemlerde göz makyajınızı Garnier'in çift fazlı micellar suyu ile temizlemenizi tavsiye etmem. Alerji yaptığını birkaç yerde daha görmüştüm.  

Çift fazlı olanının hoş bir kokusu var. Pembe kapaklı olan tamamen kokusuz bir ürün. İkisi de cildi çok iyi rahatlatıyor ve arındıyor. Tüm yönlerden değerlendirdiğimde çift fazlı micellar su daha başarılı oluyor. Daha kullanışlı, pratik bir ürün. Tüm makyajınızı çıkartabiliyorsunuz. Fakat gözlerim alerjik, hassas olduğu için alerji olduğum bir dönemde olmasam bile göz makyajımı temizlemek için kullanmaya çekiniyorum. Yine de ten ve dudak makyajımı pembe kapaklı micellar sudan daha iyi çıkardığı için çift fazlı olanı benim gözümde daha başarılı oluyor. 
İkisi de tekrar tekrar alıp kullanacağım ürünler. Severek kullanıyorum. Fakat çift fazlı temizleme suyunu daha çok satın alıyorum, kullanıyorum.

Siz hangi ürünü daha başarılı buluyorsunuz? Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...