4 Aralık 2016 Pazar

Grafik Eyeliner



Merhaba! Bugün göz makyajımı paylaşacağım. Bu makyajı nasıl tanımlayabileceğimi tam olarak bulamadım. Ama grafik eyeliner demek daha doğru geldi. Eyeliner ile farklı bir makyaj yapmak istedim. Bence romantik ve dikkat çekici bir makyaj oldu. Yapması ilk başta çok basit değil ama alıştıktan sonra kolay oluyor. Bu makyajı özel günlerde kullanabilirsiniz. Örneğin yılbaşı için bir partiye katılacaksanız bu makyajı kullanabilirsiniz. 


Bu makyajı yaparken yukarıda görmüş olduğunuz ürünleri kullandım.
1. İlk olarak göz altlarım ve göz kapağımda baz görevi görmesi için Maybelline Instant Anti-Age The Eraser Eye kapatıcısını kullandım. Bendeki light rengi. Ama benim ten rengimle aynı tonlarda olduğu için göz altlarımı aydınlatmıyor. O yüzden göz altlarımı ve kaş kemiğimi aydınlatmak için Loreal Lumi Magique aydınlatıcı kalemini kullandım.
2. Kapatıcıyı sabitlemek için The Balm Sexy Mama transparan pudrasını kullandım.
3. Gözlerimin katlanma bölgesine derinlik katması için The Balm Bahama Mama bronzerı uyguladım. Aynı zamanda alt kirpik diplerimden de geçtim.
4. Bu makyajın starı olan eyeliner için The Balm Schwing eyelinerı kullandım. Likit ve fırçası ince uçlu bir eyeliner olduğu için işimi kolaylaştırdı. Ucu ne kadar ince olsa da bazen taşırdığım oldu ve küçük bir fırçaya göz makyaj temizleyicisinden alarak oraları sildim. 
5. Daha sonra Maybelline Lash Sensational maskarayı kullandım. Bu son zamanlardaki en sevdiğim maskara.
6. Kaş kemiğimi ve göz pınarlarımı aydınlatmak için Sleek Solstice aydınlatıcı paletindeki toz yapıdaki üç rengi karıştırarak uyguladım. 
7. Son olarak kaşlarımı çok fazla doldurmadan renkli bir kaş maskarasıyla sabitledim. Bunun için Gosh Defining Brow Gel'i kullandım. Kaşlarımı hafifçe doldurduğu ve doğal durduğu için kullanmayı seviyorum.

Bu makyaj hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...