31 Aralık 2016 Cumartesi

Gratis Yılbaşı Hediyeleri | 2016



Merhaba! Geçen gün Gratis'ten bir kargo aldım. Geçen sene olduğu gibi bu sene de bloggerları unutmamış. Bu düşüncesinden dolayı çok teşekkür ediyorum. Hediye paketinden çıkanları ve ilk izlenimlerimi yazının devamında bulabilirsiniz.


Paketten çıkan ürünlerin hepsi Gratis'in kendi markaları. Dirty Works markasına ait 3 tane minik vücut kremi var. Kokuları güzel. Ben en çok vanilyalı olanını sevdim. Diğerleri çok beni çekmedi ama kötü kokular değiller.


Paketten Bee Beauty markasına ait bir tane parfüm çıktı. Kokusu tam bir anne kokusu bana göre. O yüzden anneme vermeyi düşünüyorum. Ona çok yakışacaktır. 


Son olarakta yine Bee Beauty markasına ait bir el kremi ve Eklips marka çanta çıktı. Krem beyaz sabun gibi kokuyor. Çanta da çok eğlenceli bir çanta. Akşam dışarı çıkarken kullanılabilir.
Paketten çıkanlar bu şekildeydi. Açıkçası geçen seneki paketi daha çok sevmiştim. Makyaj malzemesi olduğu için sanırım. Bu sene daha çok bakım ürünü koymuşlar. Yine de bana göre önemli olan düşünüp bu paketi yollamalarıydı. Yeni yıl herkese mutluluk getirsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...