20 Aralık 2016 Salı

The Balm Sexy Balm Anti-Shine Translucent Powder

Merhaba! Bir süredir makyajımı sabitlemek için The Balm Sexy Mama transparan pudrasını kullanıyorum. Beğendiğim bir ürün oldu. Çoğunlukla ten makyajımı sabitlemek için kullanıyorum. Göz altı kapatıcısını sabitlemektense fondöten için daha iyi buldum. Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu, tavsiye ederim.



Renksiz ve kapatıcılığı olmayan bir pudra. Fakat göz altı kapatıcımı sabitlediğim zaman rengini koyulaştırıyor. Eğer kullandığınız fondötenler hep en açık renkler oluyorsa göz altı kapatıcısı olarak fondöteninizden daha açık bir renk kullanıyorsunuz demektir. İşte o zaman bu pudra kullandığınız tondaki göz altı kapatıcısı için koyu kalıyor. Ama o kadar açık ten rengine sahip değilseniz rahatlıkla göz altı için de kullanılabilir. Fondötenimi sabitlediğim zaman ise gayet güzel gözüküyor. Bundan dolayı ten makyajımı sabitlemek için sürekli bu transparan pudrayı kullandım. Çok ince bir yapısı var. Cildimi daha pürüzsüz gösteriyor. Matlaştırırken aynı zamanda donuk bir görüntü oluşturmuyor ve cildimi kurutmuyor. Bu pudrayı alırken T bölgemdeki yağlanma problemini çok engelleyeceğini düşünmemiştim. Ama çok iyi geldi. Makyajım daha uzun süre parlama yapmadan kalıyor. Bundan dolayı karma ciltlilerin bu pudrayı seveceğini düşünüyorum.

Fondötenin üzerinden ince bir kat bu pudradan geçerseniz fondöteninizin rengini değiştirmeden çok güzel bir şekilde sabitliyor. Fakat hızınızı alamayıp kat kat uyguladığınız zaman sarımsı bir renk veriyor. Yine de çok ince bir yapısı olduğu için çok pudralı bir görüntü oluşmuyor. Ama benim size tavsiyem çok ince uygulamanız olacaktır. Kapatıcılığına gelirsek yok denecek kadar az. Bazen allığı fazla kaçırdığım zaman pudrayla üzerinden geçerek doğal bir görüntüye kavuşabiliyorum. Ama bu pudrayla olmuyor. Neredeyse hiç kapatıcılığı yok.


Ten makyajını sabitlemede çok başarılı bulduğum bir pudra oldu. Ambalajı da oldukça güzel ve kullanışlı. Özellikle karma cilde sahipseniz seveceğinizi düşünüyorum. Aynı şekilde kuru cilde sahip olanlarda rahatlıkla kullanabilir. Cildi normal pudralar gibi kurutmuyor. Bir de keşke gramajı daha fazla olsaymış. Çok çabuk bitiyor. Alalı daha yaklaşık 1 ay oldu ama geçen gün ürünün dibini gördüm. Hızlı bitiriyorum. Ben genel anlamda The Balm'ın Sexy Mama transparan pudrasını beğendim ama bittikten sonra koşarak tekrar satın alacak kadar da aşık olmadım. Fakat indirimde yakalarsam tekrar alabilirim, güzel bir ürün. İndirim zamanı Gratis'ten 28,50 TL'ye satın almıştım.

Bu ürünle ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...