26 Ocak 2017 Perşembe

Bitenler #7



Merhaba! Bugün kullanıp bitirdiğim ürünlerle ilgili yorumlarımı anlatacağım. Farkında olmadan çok fazla ürün biriktirmişim. Dolu dolu, uzun bir yazı sizi bekliyor.


Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Çok memnun kaldığım bir ürün. Rimelimi bununla silemiyorum ama ten makyajımı ve rimel dışındaki göz makyajını güzel çıkartıyor. Ben ten makyajımı bu ürünle çıkartmayı çok sevdim. Temiz bir kokusu var. Pratik ve uzun süre giden bir ürün. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.
Neutrogena Visibly Clear Siyah Nokta Temizleyici Tonik: Siyah nokta ve sivilcelere iyi gelen, sivilcelerin geçmesine yardımcı olan bir tonik. Düzenli kullanıldığında etkilerini cildinizde görüyorsunuz. Sabah akşam düzenli kullandığımda olumlu sonuçlar alıyorum. Günde 2 kere olmasa bile ya sabah ya da akşam kullanmaya dikkat ediyorum. Bitince tekrardan satın aldım.
Nivea Aqua Sensation Yüz Temizleme Jeli: Ben daha önce bu temizleme jelini uzun süre kullanmıştım ve çok memnundum. Hep bunu alıp duruyordum. Sonra başka ürünler denedim. Tekrar bu ürüne döndüğümde eskisi gibi sevmediğimi fark ettim. Fena bir ürün değil, ortalama. Yüzü iyi temizliyor. Cildi kurutmuyor. Yüz temizleme jelinin yapısı güzel ama içerisindeki tanecikler beni sinir etti. 
Nivea Göz Makyaj Temizleyicisi: Bu göz makyaj temizleyicisi mavi kantaron çiçeği özü içeriyor. Çift fazlı bir ürün. Ben çok sevmedim. Bir daha almayacağım. Göz makyajını çok iyi temizleyemiyor. Maskarayı ve eyelinerı kolay çıkartamıyor. Gözlerimi çekiştirmek zorunda kalıyorum.


Max Factor Creme Puff Pudra: Bendeki rengi 41 medium beige. Bu pudra benim normal ten rengime çok koyu geliyordu, kullanamıyordum. Ama yazın ten rengim koyulaşınca tam oldu ve kullanıp bitirdim. Güzel, memnun kaldığım bir ürün oldu. Daha sonra gidip transparan rengini satın aldım. Fondöteni pürüzsüzleştiriyormuş gibi geliyor.
Rimmel Stay Matte Pudra: Bendeki transparan olanı. Çok memnunum. Bittikçe alıyorum. Renksiz, kapatıcılığı az olan bir pudra. Fondöteni ve göz altı kapatıcısını sabitlemek için kullanıyorum. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.
H&M Makyaj Süngerleri: Krem rengi ve siyah süngerin ikisi de H&M'den. Ürünleri dağıtmaları çok başarılı. Çok az ürün emiyorlar ve kolay temizleniyorlar. Ama çok uzun süre kullanamadan ikisi de mahvoluyor. Krem rengindeki daha uzun ömürlü. Siyah olanı parça parça oluyor. Krem rengindeki süngerin detaylı incelemesini okumak için buraya, siyah olanınki için buraya tıklayabilirsiniz.
Note Rejuvenating Fondöten: Kapatıcılığı çok iyi olan bir fondöten. Akışkan bir yapısı var. Kolay dağılıyor. Bendeki 02 numarasıydı. Gün içinde rengi koyulaşıyor ve T bölgemde parlama yapıyor. Sarı alt tonlu bir rengi var bana tam oluyor. Ama bir daha alırsam 01 numarasını alırım. Çünkü gün içinde koyulaştığında esmer olmak istemiyorum. Tam olarak mat bir fondöten değil, yarı mat diyebilirim. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.


Himalaya Herbals Purifying Neem Scrub: Bu ürünü seviyorum. Siyah noktalara iyi geliyor. Ben burnuma ve alnıma uyguluyorum. Burnumdaki siyah noktalara ve alnımdaki pürüzlere iyi geliyor. Yanaklarım sivilceye oluşturmaya çok yatkın, o yüzden kullanmıyorum. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz.
Dermokil Kil Maskesi: Bu maskeyi de çok sevdim. Sivilce sorunu olanlara öneririm. İyi geliyor. Düzenli kullanmanızı tavsiye ediyorum. Öbür türlü bir işe yaramıyor. Cildimi kurutmuyor. Maskeyi cildimden arındırdığımda yumuşak, pürüzsüz bir ciltle karşılaşıyorum. Etkisi kısa sürüyor tabi ama düzenli kullanıldığında cildimin daha iyiye gittiğini fark ediyorum.
Cala Makyaj Temizleme Mendili: Bendeki salatalıklı olanı. Makyajımı bununla çıkartmak hoşuma gitmiyor. Normal ıslak mendilden çok bir farkı yok bana göre. sadece seyahatlarde işime yarıyor. Taşıması kolay. Ama makyajı iyi çıkartamıyor. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. 
İpana Diş Macunu: Dişleri beyazlatma konusunda iyi buldum. Bunun dışında diğer özellikleri diğer diş macunlarıyla aynı. Tekrardan almayı düşünüyorum.


Batiste Kuru Şampuan: Bendeki original olanı. Saçlarımı yıkamak istemediğimde bunu kullanıyorum. O yağlı görüntüyü yok ediyor. Saçlarım yeni yıkanmış gibi oluyor. Bunu yaparken saçlarımı sertleştirmiyor ve ağırlaştırmıyor. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. 
Elseve Kırık Uç Onarıcı: Bu durulanmayan bir saç kremi. Duştan çıktıktan sonra ıslak saçıma sürüyorum ve tarıyorum. Saçlarımı çok yumuşatıyor. Elektriklenmesini önlüyor. Kolay taranmasını sağlıyor. Kokusu çok güzel. Ama kırıklara hiçbir etkisi yok. Bir de bu ürünü kullandığım son zamanlarda ilk zamanlardaki etkilerini göremediğimi fark ettim. Saçıma eskisi gibi yumuşaklık vermemeye başladı. 
Wilkinson Raiser Shaving Mousse: Bacaklarımı jiletle tıraş edeceğim zaman bunu kullanıyorum. Kokusu çok güzel ve jiletle bir yerinizi kesmeden, tahriş etmeden tıraş etmenizi sağlıyor. Bu ürünü kullanarak tıraş ettiğimde kıllar daha geç çıkıyor. Bu üründen mi kaynaklanıyor yoksa daha iyi bir şekilde tıraş ettiğim için mi bilmiyorum.
Watsons Gel Body Scrub: Ben bu ürünün kokusunu hiç sevmedim. Kesinlikle duş alırken kokusunu duymak istemediğim bir şey. Bu bir daha almamam için büyük bir sebep ama bunun haricinde diğer özellikleri de çok iyi değil. Cildimi birazcık pürüzsüzleştiriyor ama gerçekten çok zor fark edilen bir değişim yaratıyor.


Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara: Bu maskara kirpikleri uzatıyor, dolgunlaştırıyor. Aslında kirpiklerdeki duruşunu çok beğeniyorum ama kirpiklerimi döktüğü için kullanamadım. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. 
Deborah Extraordinary 5in1 Maskara: Bu maskaranın da kirpiklerdeki duruşunu beğeniyorum. Uzatıyor, dolgunlaştırıyor, tek tek ayırıyor. Ama bu da gün içinde akma, bulaşma ve dökülme yapıyor. Hem alt hem de üst kirpiklerden akıyor. Bu yüzden kullanamadım. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. 
Maybelline The Rocket Volume Express Maskara: Bu maskarayı beğeniyorum. Bu aralar favorim olmasa da bir zamanlar en sevdiğim maskaraydı. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor. Hacim de veriyor ama çok yoğun bir hacim değil. Kirpiklerde çok güzel duruyor. Detaylı incelemesi için buraya tıklayabilirsiniz. 


Parmex Aseton: Bendeki sümbüllü olanı. Ojeyi iyi çıkarttığı ve kokusu aseton gibi olmadığı için sürekli bunu alıp kullanıyorum. Koyu ojeleri de iyi çıkartıyor.
Flormar Şeffaf Oje: Renksiz, şeffaf bir oje. Ojeleri daha çok parlatmak için üzerine sürüyorum. 
Biotrue Lens Solüsyonu: Lens kullanıyorsanız bu solüsyonu tavsiye ederim. Bana göz doktorum bunu kullanmamı söylemişti. Çok memnun kaldım. 

Benim son zamanlarda biten ürünlerim bunlardı. Aralarında kullandıklarınız var mı? Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...