17 Ocak 2017 Salı

H&M Makyaj Süngeri | Blending Sponge

Merhaba! Bugün H&M'in bu siyah süngerinden bahsedeceğim. Bu süngerin yumuşaklığını, ürünleri dağıtmasını oldukça beğendim. Uygun fiyatlı güzel bir makyaj süngeri olduğunu ama uzun süre kullanılacak kadar iyi olmadığını düşünüyorum. 

Kuru hali

Ben daha önce H&M'in o çok meşhur olan krem renkteki yumurta şeklindeki süngerini kullanmıştım. Gerçekten çok güzel bir süngerdi. Bu siyah olanı da onun kadar iyi bir sünger. Çok yumuşak bir yapısı var. Islatılınca daha da yumuşak oluyor. Ürünleri çok homojen bir şekilde, çok güzel dağıtıyor. Ben fondöteni, kapatıcıyı ve pudrayı bu süngerle uyguluyorum. Altındaki düz kısmı fondöten uygulamak için çok güzel. Üst tarafındaki sivri kısmı göz altı kapatıcısını uygularken çok iyi oluyor. Aynı zamanda göz altındaki kapatıcıyı sabitlemek için kullandığım pudrayı da sivri kısmıyla uyguluyorum. Burun kenarları gibi daha zor yerlere likit veya krem bir ürün uygularken de bu kısmı kullanıyorum. Çok rahat, kullanışlı bir sünger olduğunu düşünüyorum. Siyah olduğu için çok fazla kirlenmiyor ve temizlenmesi çok kolay.


Ama bazı sıkıntıları var. Gerçekten çok güzel bir sünger. Yapısı harika. Fakat ben bu süngeri 1,5 ay anca kullanabildim. En son dün bitenler poşetimin içerisine koymak zorunda kaldım. Kullanılacak halde değildi. Çünkü yüzeyi çok yumuşak olduğu için çok çabuk deforme oldu. Her yerinde parça parça açılmalar oldu. Biraz benim uzun tırnaklarımdan dolayı parçalandı ama zaten en ufak darbede parçalanmaya çok müsait bir yapısı var. Daha öncesinde de makyaj süngeri kullanmıştım ve yine tırnaklarım uzundu ama hiçbir süngerim bu kadar paramparça olmamıştı. Hadi bazı bölgelerinin parçalanıp ayrılmasını geçtim, öyle de kullanabiliyordum. En kötüsü o parçalanan yerlerden siyah, nokta kadar parçaların dökülmesi ve fondötenin üzerine yapışması. Buna tahammül edemedim ve direk çöpe attım. 

Nemli hali

1,5 ay bana göre kısa bir süre. Daha uzun kullanabilmeyi isterdim. Bu parçalanma sıkıntısından başka sorunum olmamıştı. Yapısı, yumuşaklığı ilk günkü gibi olmasa da hala iyiydi. Parça pinçik olmasa kullanmaya devam ederdim. Fiyatı çok uygun, ürünü dağıtması ve yumuşaklığı mükemmel. Ama çok kısa sürede kullanılmaz hale geliyor. Ve bu süngerler çok zor bulunuyor. Bunları göz önüne aldığım zaman daha fazla para verip daha uzun süre kullanabileceğim bir makyaj süngerini tercih ederim. Ben bunu aldığım zaman bir tane daha almıştım ve onu da kullandıktan sonra tekrardan bunlardan almam. 

Kuru hali

Özetle bu makyaj süngerinin yumuşaklığını ve ürünlerini dağıtmasını çok başarılı buldum. Sadece uzun süre kullanılacak bir sünger değil. Ben ittire ittire 1,5 ay kullanabildim. Fiyatı 7 TL. Her H&M mağazasında malesef bulunmuyor. Bulması zor. Bende Ankara'da insanların çok az gittiği bir H&M'de bulmuştum. Öyle yerlerde oluyor. Güzel bir sünger ama yukarıda da anlattığım nedenlerden dolayı bir daha satın almayacağım. Kendim gidip tekrardan satın almayacağım bir ürünü de tavsiye edemiyorum.

H&M makyaj süngeri hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...