29 Ocak 2017 Pazar

Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri | Normal/Karma Ciltler

Merhaba! Seyahatlerde kocaman makyaj temizleme sularını yanımda taşımak yerine makyaj temizleme mendili götürmek çok daha iyi geliyor. Normal zamanda bu tarz mendillerle makyajı çıkarmıyorum. Nivea'nın bu ürününü de seyahatlerde kullandım ve şimdi yorumlarımı paylaşacağım.


Makyajı çıkartma konusunda çok başarılı olduğunu düşünmüyorum. Tek bir mendille bütün makyaj silinmiyor. Ben ten makyajımı tamamen arındırmak için iki mendil kullanıyorum. Aynı bölgeleri üst üste silince de cildim biraz hırpalanıyor ve kızarıyor. Göz makyajını da çıkartabildiğini söylüyor ama bence öyle değil. Rimeller asla çıkmıyor. Far, eyeliner gibi şeyleri de tamamen silmek için göz çevresini çok çekiştirmek zorunda kalıyorsunuz. Göz çevresi çok hassas bir bölge olduğu için bu durumda çok zarar görüyor ve yanmaya başlıyor. Göz makyajını temizlemek için önermiyorum. Belki çok hafif bir makyaj varsa kullanılabilir. Dudak makyajına gelince de normal rujları rahatlıkla çıkartıyor ama likit mat rujları silmek için yine biraz uğraşmak gerekiyor. 


Ben ten makyajımın kabasını bu mendillerle alıyorum. Göz makyajımı çift fazlı bir temizleme suyuyla çıkartıyorum. Sonra yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. Eğer yüzümü yıkayamıyorsam ten makyajımı çıkarırken iki tane mendil kullanıyorum ve cildimde görünürde hiçbir makyaj kalıntısı olmuyor. Biraz cildim kızarıyor ama bir süre sonra geçiyor. Daha sonra cildimde çok hafif bir nemlendirici varmış gibi bir his bırakıyor. Yani cildimi kurutmuyor, hafifçe nemlendiriyor. Bu özelliğini sevdim. Diğer makyaj temizleme mendilleri gibi değil. Islak mendilden biraz farkı var. Genelde aynı oluyorlar. Normal zamanda bu ürünü kullanmak mantıksız geliyor ama bir yere gideceksem Nivea'nın makyaj temizleme mendillerini çantama atarım. Ben Migros'tan indirimde 8 TL'ye almıştım.

Nivea Makyaj Temizleme Mendilleri hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...