6 Şubat 2017 Pazartesi

Dalin Bebek Şampuanı İle Makyaj Temizleme, Göz Yıkama

Merhaba! Bugün asla önermediğim bir şeyden bahsedeceğim. Dalin bebek şampuanı ile makyaj temizleme, göz yıkamayla ilgili çok kötü tecrübeler yaşadım. İnternette çoğu insan Dalin bebek şampuanını bunun için kullanıyor, hatta göz alerjisine iyi geldiği yazıyor. Ama bende tam tersi etkisi oldu. Detaylı olarak yaşadığım kötü tecrübeyi bu yazıda anlatacağım. Bence bebek şampuanını asla bunun için kullanmayın.


Benim bir dönem bir türlü geçmeyen bir göz alerjim vardı. Sürekli göz doktoruna gidiyordum. Tam düzeldi diyordum tekrar gözüm şişiyor, deli gibi kaşınmaya başlıyor ve kızarıyordu. O dönem gözlerim çok hassastı. Hala hassas ama o kadar değil. Neyse birkaç kişi bana Dalin'in göz alerjilerine iyi geldiğini söyledi. Doktorlar öneriyormuş. Sonra bende internette araştırdım, bunu çoğu insan hem yüzünü temizlemek hem de gözünü yıkamak için kullanıyormuş. Bende iyi gelir diye denedim. Sadece 3 gün kullandım ve neredeyse gözüm çıkıyordu. İlk gün gözümde felaket bir ağrıyla uyandım. Aynaya baktığım bir gözümün alt kısmı davul gibi olmuştu. Çok kızarıktı. Ama Dalin'den kaynaklandığını düşünmedim, gözüm düzelir diye kullanmaya devam ettim. Her geçen gün iyileşeceğine daha da kötüye gitti. En son gözüm o kadar şişmişti ki açamıyordum. Yaşadığım en kötü göz alerjisiydi. 3 günün sonunda Dalin'i kullanmayı bıraktım ve ilaç falan herhangi bir şey kullanmama rağmen kendiliğinden yavaş yavaş düzeldi. Bu da Dalin'in bende alerji yaptığını kanıtlamış oldu. Dalin bebek şampuanını o 3 günde sadece gözüm için kullanmadım, makyajımı da temizledim. Temizleme suyuyla makyajımı çıkardıktan sonra yüzümü bununla yıkadım. Makyaj kalıntılarını çıkartıyor, yüzü temizliyor ama cildi çok kurutuyor. Göz çevremi de aynı şekilde çok fazla kuruttu. Bence cilde iyi gelen bir şey değil. Yüz temizlemek için üretilmiş ürünler varken insanlar neden bunu kullanır anlam veremiyorum.


Benim deneyimlerim bu şekildeydi. Göz alerjime iyi gelir diye alsa benim yaptığım şeyi yapmayın. İnternette her okuduğunuz şeye inanmayın. Aynı şekilde başkasına iyi gelen şey size iyi gelmeyebilir. Bana göre yüz temizlemek için de çok kötü bir yöntem. Cildi çok fazla kuruttuğu için yağlı ciltlerin daha fazla yağlanmasına, kuru ciltlerin de daha fazla kurumasına neden olur. Böyle cildi ve göz çevresini kupkuru yapan, geren bir şey cildin erken yaşlanmasına neden olabilir. Kırışıklıklara neden olabilir. Ben bu şekilde kullanılmasını doğru bulmuyorum. 

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...