8 Şubat 2017 Çarşamba

Denebunu Aralık Kutusu | 2016

Merhaba! Bu yazıyı paylaşmak için biraz geç kaldım ama yine de ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Kutudan çıkan Urban Care şampuan, saç kremi, saç maskesi ve saç spreyiyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım.


Urban Care markasının zayıf, ince saçlar için olan serisini beğendim. Şampuan ve saç kremi güzeldi. Günlük kullanıma uygun. Fakat saç maskesini çok beğendim. Onu mutlaka satın alacağım. Saçları ağırlaştırmadan yumuşacık yapıyor. Maskeyi kullandıktan sonra saçlarım çok hafif ve yumuşak oldu. Sonrasında saçlarımı açmak için bir ürün kullanmama gerek kalmadı. Normalde saçlarım çok karışır. Şampuan ve saç kremi bana sıradan geldi ama maske gerçekten güzeldi. Saç spreyi de güzel ama ben saçlarıma şekil vermediğim için benim için kullanışlı bir ürün. Hep doğal haliyle kullanıyorum. Yine de bu yazıyı yazacağım için denedim. Sabitlemesi güzel. Kokusunu hiç sevmedim. Saçlarımı biraz sertleştirdi. Saçlara biraz hacim, dolgunluk veriyor. Saçlara şekil verdikten sonra bozulmaması için kullanılabilir. Bana göre iyi bir ürün ama pek kullanacağımı düşünmüyorum. 

Bu ürünlerle ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...