23 Şubat 2017 Perşembe

Günün Ojesi | Flormar Quick Dry Black Minimalism QD10



Merhaba! Bugün tırnaklarımda Flormar'ın Quick Dry Black Minimalism ve Rimmel'ın Glitter Bomb Disco Diva ojesini kullandım. Yapması çok kolay olan bir nailart yaptım. Yazının devamında nasıl yaptığımı öğrenebilirsiniz.



1. İlk önce NK Tırnak Sertleştirici ve Güçlendirici ojeyi kullandım. Bunu oje sürmeden önce hep kullanıyorum. Tırnaklarımın daha güçlü olmasını sağlıyor. Böylece kolay kolay kırılmıyor.
2. Sonra Flormar'ın Quick Dry Black Minimalism ojesini sürdüm. Tırnak diplerimin üçgen şeklinde boş kalması için bant kullandım. Bandı orada üçgen şekli olacak şekilde yapıştırdım. Daha sonra kalan yukarı kısımlara ojeyi sürdüm. Kuruduktan sonra bantları çıkardım. Kurumadan yaptığımda üçgen şekli bozuluyor. Bu oje de hızlı kuruduğu için işimi kolaylaştırdı.
3. Tırnak diplerimde boş bıraktığım kısımlara Rimmel'ın Glitter Bomb Disco Diva ojesini sürdüm. Daha ışıltı durması için ojedeki büyük ışıltılı parçacıkları bir fırça yardımıyla yerleştirdim. Kullandığım fırça makyaj paletlerinden çıkan gereksiz, kullanmadığım fırçalardan biriydi. Bir de bu adımda arada bir fırçadaki ojeyi asetonla temizlemem gerekti. Çünkü bir süre sonra oje fırçaya yapışıp kalıyordu.
4. Son olarak hem ojenin tamamen kuruması hemde daha parlak ve pürüzsüz durması için NK Hızlı Oje Kurutucu ojeyi kullandım.

Günün ojesiyle ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...