17 Şubat 2017 Cuma

Maybelline The Falsies Push Up Drama Maskara

Merhaba! Maybelline'in biraz tartışmalı olan bir maskarasından bahsedeceğim. Bu maskaranın seveni de var sevmeyeni de. Bende sevebilmek için çok fazla şans tanıdım ama olmadı, beğenmedim. Benim kirpiklerimde güzel durmadı.


Maskaranın kirpikleri çok iyi kaldırdığı, kıvırdığı ve dolgunlaştırdığı vaat ediliyor. Bence kirpikleri güzel kaldırıyor, biraz dolgunluk veriyor. Makyaj temizleme sularıyla kolay çıkıyor. Akma, bulaşma yapmıyor. Kirpiklerimi dökmedi. Ama çok ıslak bir yapısı var. Tek katta bile topaklanma yapabiliyor. Maskaranın kurumasını beklememe rağmen hala bana çok ıslak geliyor. Topak topak olması hiç güzel durmuyor. Yapısı çok ıslak olduğu için sürerken kirpikleri birbirine yapıştırıyor. 3 tane kirpiğim varmış gibi duruyor. Bir süre sonra, maskara biraz kuruduğunda kirpikleri ilk zamanlardaki gibi yapıştırmıyor ama topaklanma sorunu devam ediyor.


Genel olarak ben maskarayı sevmedim. Kullanasım gelmiyor. Öyle bir kenarda duruyor. Neredeyse 1 ay boyunca ara ara kullandım. Belki bir gün hoşuma gider diye ama gitmedi. Önemsiz günlerde sırf bitsin diye kullanıyorum. Kirpiklerimdeki duruşu hiç hoşuma gitmiyor. Bir daha satın almam. Kullanmayı düşünenlere de tavsiye etmiyorum. Maybelline'de çok çok güzel maskaralar var, diğerlerine bakabilirsiniz. 


Bu maskarayı sırf denemek için satın almıştım. Hakkında çok fazla kötü yorum okumuştum ama iyi yorumlarda vardı. Benimkilerde kötü yorumlara eklendi. İndirim zamanı cosmetica.com'dan 8,50 TL'ye satın almıştım. 

Maybelline The Falsies Push Up Drama maskarasıyla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...