4 Şubat 2017 Cumartesi

Mor Tonlarda Dumanlı Göz Makyajı



Merhaba! Geçenlerde mor far kullanarak ilk defa bir göz makyajı yaptım ve çok sevdim. Zamanım ve bununla uğraşmaya enerjim olsa her gün yapabilirim. Pratik ve kolay bir makyaj değil. Biraz uğraştım. Her gün yapmam çok zor. Ama özel günlerde kullanmak için ideal. Mutlaka deneyin. Çok seksi bakışlara sahip oluyorsunuz. 


Kullandığım ürünler;
1. The Balm Put A Lid On It Far Bazı: Farların rengi daha yoğun olsun diye ve çizgilerime dolmaması için kullandım. Bu adım çokta gerekli değildi. Kapatıcıyla da baz oluşturabilirsiniz.
2. Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı Kalemi: Kapatıcı olarak bunu kullandım. Göz altıma, kaş kemiğime ve göz pınarıma uyguladım. Süngerde kalanı da göz kapaklarıma sürdüm.
3. Essence All About Matt Pudra: Tamamen renksiz ve kapatıcılığı olmayan bu pudrayı kapatıcıyı sabitlemek için kullandım. Makyajın ilerleyen zamanlarında ise göz altlarıma baking yapar gibi bolca sürdüm. Çünkü kullandığım mor far göz altlarıma dökülüyordu. Pudrayı baking yöntemindeki gibi göz altlarıma bırakınca dökülen farları pudrayla birlikte kolayca süpürdüm. Bu yöntem göz makyajını daha kolay yapmamı sağladı ama göz altlarımı biraz kuruttu. Bunun olmasını istemiyorsanız ten makyajınızı en son yapın. Böylece yüzünüze dökülen farları mendille silebilirsiniz.
4. The Balm Meet Matt(e) Trimony Far Paleti: Bu makyajda sadece bu far paletini kullandım. Sırasıyla Matt Lin, Matt Evans ve Matt Lopez renklerini gözümün katlanma bölgesine uyguladım. En yoğun Matt Lopez rengini sürdüm. Aynı şekilde alt kirpik diplerime de bu farları uyguladım. Sonra göz kapağımın tamamına Matt Moskowitz rengini uyguladım. Bu rengin böyle yoğun bir şekilde belli olması için birkaç kez üzerinden geçtim. Ve sürekli katlanma bölgesindeki farları karıştırıp durdum. Farların geçişinin belli belirsiz olması için biraz uğraşmak, sıkılmadan karıştırmak gerekiyor. 
5. Loreal Super Liner Superstar: Bu keçe uçlu bir kalem eyeliner. Bununla eyelinerı çok kolay sürüyorum. O yüzden eyelinerı bununla çizdim. İçini doldurmadım.
6. The Balm Schwing Eyeliner: Bu eyelinerla eyeliner çizerken biraz zorlanıyorum. Tam istediğim gibi olması için çok uğraşıyorum. Bundan dolayı Loreal'in eyelinerı ile çizdim The Balm'ın eyelinerıyla içini doldurdum.
7. Note Kalem Far: Gözümün alt ve üst içine bu siyah kalem farı sürdüm. Alt kirpik diplerimdeki kalemi dağıttım. Biraz paletteki siyah rengi de kullandım.
8. Max Factor Voluptuous False Lash Effect Maskara: İlk katta bu rimeli kullandım. Çok güzel bir uzunluk verdi ama istediğim hacmi, dolgunluğu vermedi.
9. Maybelline Lash Sensational Maskara: İkinci katta da bu rimeli kullandım. Çünkü bu rimel kirpiklere çok güzel dolgunluk ve hacim veriyor. 
10. The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı: Son olarak göz pınarlarımda bunu kullandım. Tamamen mat bir göz makyajı olduğu için kaş altlarıma sürmek istemedim. Böyle daha güzel olduğunu düşünüyorum.

Göz makyajıyla ilgili bana yorumlarınızı bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...