2 Şubat 2017 Perşembe

NOTE Eyeshadow Pencil | 08 Black

Merhaba! Bugün Note'un siyah göz kalemi, kalem farından bahsedeceğim. Üzerinde kalem far olduğu yazıyor ama ben göz kalemi gibi kullanıyorum. Uygun fiyatlı iyi bir göz kalemi, kalem far olduğunu düşünüyorum.


Göz içinden akmayan göz kalemi bulmak gerçekten zor. Benim gözlerim çok hassas ve en ufak bir şeyde sulanabiliyor. Bir de lens kullanıyorum. Bunlardan dolayı göz içine sürdüğüm ürünler akma yapabiliyor. Bu göz kalemi gözlerimi sulandırıp kenarlardan akmasına neden olmadı. O yüzden sevdim. Ama kalıcılığı bende o kadar iyi değildi. Ben genellikle göz içime sürmek için kullandım. Üst göz içime sürdüğüm kalem bir süre sonra alt göz içime de bulaşıyor. Hem alta hem de üste sürdüğüm zaman sorun olmuyor. Far gibi kullanıldığında kalıcılığını çok başarılı buldum. Yerinden asla oynamıyor. Sürdüğüm yerde ben silene kadar kalıyor. Bazen kirpik diplerime sürüyorum ve bir fırçayla biraz dağıtıyorum. Çok güzel duruyor. Asla akmıyor, bozulmuyor.


Bu kalem farın siyahlığı çok iyi. Simsiyah bir yapısı var. Çok pigmentli. Kalemin yapısı çok yumuşak, kremsi bir yapısı var. Sürerken kayıp gidiyor. Kullanması çok kolay. Hiç zorluk çıkarmıyor. Hemen sabitleniyor. O yüzden sürdüğünüz yerden başka bir yere bulaşma yapmıyor. 


Far olarak çok başarılı buldum. Kalem gibi kullanırken o kadar başarılı değil. Göz içine sürdüğüm zaman bir süre sonra bulaşma yapıyor. Ama elimde bundan daha iyi bir kalem olmadığı için bunu kullanıyorum. En azından hemen silinip gitmiyor. Bazı kalemler bildiğin yok oluyor. Bu 4-5 saat kalıcı oluyor. Sonrasında bozulduğunu görebiliyorum.


Özetle Note'un bu kalem farını kirpik diplerime far olarak kullanmayı çok sevdim. Göz içine kalem gibi kullanmayı far gibi kullanmak kadar sevmesem de iyi buluyorum. İki türlü de kullanıyorum. Benim gözlerim hassas olduğu için göz içinde o kadar sevmemiş olabilirim. Sizde çok daha iyi durabilir. Benim sevdiğim bir ürün oldu. Kullanmanızı tavsiye ederim. Rossmann'dan 10 TL'ye aldım. Çok zor buldum. Çoğu yerde bulunmuyor. Ama Rossmann'larda olabiliyor. Oraya bakmanızı öneririm.

NOTE Eyeshadow Pencil hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...