25 Şubat 2017 Cumartesi

The Balm Schwing Black Liquid Eyeliner

Merhaba! Bugün The Balm Schwing eyelinerla ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Ben genel olarak sevdim. Ama eyeliner sürerken zorlanıyorsanız, kuyruk yapmayı beceremiyorsanız pek tavsiye edebileceğim bir ürün değil. Uygulaması çok kolay bir ürün değil. Bunun dışında çok güzel bir eyeliner.


Simsiyah bir yapısı var. Çok çabuk sabitleniyor. Sürerken oyalanmamak, hızlı davranmak gerekiyor. Yoksa eyelinerın başı sonu aynı olmuyor. Fırçayı ilk sürdüğünüz yer simsiyah, pürüzsüz gözükürken sona doğru silikleşiyor. Çünkü fırçanın ucundaki ürün çok hızlı kuruyor. Bu bir bakıma iyi bir bakıma da kötü bir özellik. Hızlı sabitlendiği için sürerken başka yerlere bulaşma sorunu yaşamıyorsunuz. Fakat aynı zamanda ürün daha fırçanın ucundayken kuruduğu için tekrar tekrar fırçaya ürün alıp, eyelinerın üzerinden geçmek gerekiyor. Tek seferde sürmek için hızlı olmak gerekiyor. 


Fırçası çok ince. Kuyruk yaparken ince fırçalar daha iyi oluyor. Çok daha mükemmel, keskin bir kuyruk yapabiliyorsunuz. Ama tabi ki yine tek seferde çizgiyi çizerseniz güzel oluyor. Eğer bunu yapamıyorsanız kuyruk kısmını kalem bir eyelinerla çizmenizi, içini de bu eyelinerla doldurmanızı tavsiye ederim. Ben genellikle böyle yapıyorum. Daha kolay oluyor. Öbür türlü de denemedim. Öyle de güzel oluyor ama benim çok zamanımı aldığı için kalem eyelinerla kuyruk yapıyorum. Eyelinerın kapatıcılığı da çok başarılı. Tek katta simsiyah bir görüntü elde edebiliyorsunuz. 


Kalıcılığına gelirsek onu da çok başarılı buldum. Bende akma, bulaşma, dökülme yapmadı. Gün boyu ilk sürdüğüm gibi kalıyor. Benim gözüm bazen kenarlardan akıyor, sulanıyor. Öyle durumlarda çıkma yapabiliyor. O yüzden aşırı kalıcı değil ama bence yeterince kalıcı. 


Genel olarak sevdiğim bir eyeliner oldu. Eğer eyeliner sürme konusunda zorlanıyorsanız böyle ince uçlu fırçalara sahip eyelinerları tavsiye etmem. Kalem eyelinerlar çok daha kolay olacaktır. Ama eyeliner sürmek sizin için zor değilse bu ürüne bakabilirsiniz. Belki ilk başlarda alışmakta zorlanabilirsiniz ama sonra çok kolaylıkla eyeliner sürebileceğinizi düşünüyorum. Ben Gratis indiriminden 22,50 TL'ye almıştım. İndirimlerde uygun fiyata düşüyor, normal fiyatını pahalı buluyorum. Gratis indirimlerini takip etmenizi öneririm. 

The Balm Schwing Eyeliner hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...