3 Şubat 2017 Cuma

Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti | E738

Merhaba! Bugün herkesin çok sevdiğini bildiğim bir far paletinden bahsedeceğim. Bende çok sevdim ve sürekli kullanıyorum. Işıltılı far sevenler için uygun fiyatlı çok güzel bir far paleti olduğunu düşünüyorum. Hala alıp kullanmadıysanız mutlaka deneyin.


Öncelikle palette 8 tane far bulunuyor ve bunların hepsi ışıltılı farlar. Işıltılı far sevmiyorsanız bu paleti sevmezsiniz. Işıltılı farları neden sevmezler anlamıyorum ama arkadaşlarımdan bunu duyuyorum. Ben kullanamam diyenler var. Bana göre ışıltılı farları kullanması çok daha kolay. Dağıtması diğer mat farlara göre çok daha basit. Aranızda ben ışıltılı far süremem diyenler varsa ve makyaj yapmayı seviyorsanız bence bir deneyin. Gözünüzdeki duruşunu görünce seveceğinizi düşünüyorum.


Paletteki renklerin yapısı çok güzel. Pigmentasyonu iyi. Hem doğal tonlarda farlar hem de koyu tonlarda farlar bulunuyor. Aralarında hiç kullanmadığım ve kullanacağımı düşünmediğim renkler de var. Mesela üzerinde Eyelid yazan yeşil farı ve onun altındaki Crease yazan rengi hiç kullanmadım. Belki Crease rengini kullanırım ama yeşil farı kullanacağımı sanmıyorum. Yeşil tonlarda makyaj yapmıyorum. Sizde benim gibiyseniz 8 renkten 7'sini kullanabilirsiniz. Farlar tozutma yapıyor. Ama bu benim için problem değil. İçerisinden çok dandik bir fırça çıkıyor. Direk çöpe attım. Çok işlevsiz bir şey.


Renkleri sıra sıra anlatacağım. En başta Browbone yazan renkler kaş altlarını aydınlatmak için kullanıyor. Şampanya renginde olan farı daha çok kullanıyorum. Diğeri bende grimsi duruyor ve çok güzel durmuyor. Şampanya rengindeki farı kaş altlarımda, göz pınarlarımda ve göz kapağımda kullanıyorum. Çok güzel bir tonu var. Eyelid yazan renklerden yeşil olanı daha önce de dediğim gibi hiç kullanmadım. Ama diğer renk çok güzel. Ona bayıldım. Tüm göz kapağıma uyguluyorum. Katlanma bölgesine de buna yakın tonlarda kahvemsi bir mat far sürüyorum. Hatta tam göz bebeğimin olduğu yere yani göz kapağımın ortasına şampanya rengindeki fardan hafifçe dokunduruyorum ve harika oluyor. 


Ve paletteki en sevdiğim renge geldik. Crease yazan renklerden bronz kahve olan far favori rengim. Diğer rengi hiç kullanmadım pek benlik değil. Ama bronz ışıltılı kahve far muhteşem. Çoğu zaman suyla ıslatıp kullanıyorum. Hem daha yoğun pigmentli hem de ıslak görünümlü oluyor. Tüm göz kapağıma sürüyorum. Katlanma bölgesine de mat kahve farla harika oluyor. Bazen ıslatıp ince bir fırçayla alt kirpik diplerime sürüyorum. Öyle de çok güzel duruyor. Definer yazan renklerden ikisini de çok beğeniyorum. İkisi de tüm göz kapağına uygulanınca çok güzel duruyor. Kızıl kahve tonlarındaki far tam benim rengim. Bu tarz renklere bayılıyorum. Mavi gibi duran renk ise biraz yanarlı dönerli. Sanırım duochrome deniyor. Göz kapağımda mavimsi metalik bir renk gibi duruyor ama katlanma bölgesinde kızıl duruyor. Çok güzel bir far. Gündüz kullanmak benim için biraz fazla olur ama akşam dışarı çıkarken kullanılabilir. 


Özetle çok beğendiğim bir palet oldu. Aynı zamanda çok uygun fiyatlı. Ben indirimden 12 TL'ye almıştım ama normal fiyatı da çok uygun. Bu paleti herkes aldı, kullandı. Hala denemeyen varsa tavsiye ediyorum. Ben çok sevdim. Bu markayı Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Wet'n Wild Comfort Zone Far Paleti hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...