30 Mart 2017 Perşembe

Bitenler | Çöpe Gidenler #8



Merhaba! Yine bir sürü ürün kullandım ve bitirdim. Arasında çok uzun zamandır elimde bulunan ve yeterince kullandığım, bitmemiş ama ömrünü tamamlamış ürünlerde bulunuyor. Bugün bunlar hakkındaki yorumlarımdan bahsedeceğim.


Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Ben bu şampuanı nedense çok seviyorum. Saçlarımı daha dolgun gösteriyor. Üzerinde dolgunluk kazandırmasıyla ilgili bir şey yazmıyor ama bu şampuanı kullandığım zaman saçlarımı beğeniyorum. Aynı zamanda çabuk yağlanmasını da biraz önlüyor. Benim saçlarım çok çabuk yağlanıyor. Bazı günler sabah yıkamış olmama rağmen gün sonunda yağlanmış oluyor. Normal zamanda da 1 gün gidiyor. Bu şampuanı kullandığımda bu süre 2 güne yaklaşıyor. Aynı şekilde saç dökülmesine de iyi geliyor. Saçlarınız çok dökülüyorsa bu şampuanı kullanınca tamamen geçmiyor ama biraz yardımcı oluyor. Uzun süre kullanmak gerekiyor. Zamanla dökülme problemi oldukça azalıyor.
Garnier Saf ve Temiz Neem Arındırıcı Temizleme Jeli: Normal ve karma ciltler için bir temizleme jeli olduğu yazıyor. Benimde cildim dönem dönem değişse de bunu kullandığım dönemde karmaydı. Ben pek sevmedim. Cildimde çok gergin bir his bırakıyor. Bazı bölgelerde kuruluk yaptı. Eğer çok yağlı bir cilde sahipseniz deneyebilirsiniz ama ben tavsiye etmem. Cildimdeki yağı, kiri, makyajı temizliyor ama bu özelliği bir ürünü devamlı kullanmam için yeterli olmuyor. Bir de görünüş olarak hiç beğenmedim. Sanki bulaşık deterjanıyla yüzümü temizliyormuşum gibi hissetmeme neden oldu. Çünkü yeşil renkte ve aynı bulaşık deterjanı gibi gözüküyor. 
Rival de Loop Mizellen-Technologie Yüz Temizleme Jeli: Bu sevdiğim bir yüz yıkama jeliydi. Normal ve karma ciltler için bir ürün. Yüzümdeki kiri, makyajı çok güzel arındırıyor ve bunu yaparken hiç cildimi kurutmuyor, gergin bırakmıyor. Cildim bu ürünü kullandıktan sonra gayet normal gözüküyor. Benim de bir cilt bakımı ürününden beklediğim bu. Karma veya normal cildiniz varsa önerebileceğim bir ürün. Tekrar alabileceğim bir yüz yıkama jeli.
Nivea Makyaj Temizleme Mendili: Genel olarak makyaj temizleme mendilleri çok iyi makyajı çıkartamadığı için sevmiyorum. Yalnızca seyahatlerde taşıması kolay olduğu için kullanıyorum. Bu da böyle bitirdiğim bir ürün. Beklentim düşük olduğu için memnun kaldım. Tekrar alabilirim. Çok kuru, makyajı hiç çıkartamayan bir ürün değil. Islaklığı normal, biraz cilde nem veriyor. Bu arada benim kullandığım normal ve karma ciltler için olanı. O yüzden vediği nem benim cildime yetiyor. Tek sorunu göz bölgesinde çok fazla yanma yapıyor. Göz makyajı için kullanmanızı tavsiye etmem. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi: Bu üründen memnunum. El, yüz, vücut her yerde kullanıyorum. Genellikle ellerimi nemlendirmek için kullanıyorum. Ama cildimde veya vücudumun başka bir bölgesinde kuruluk hissettiğim zamanlarda da çok fazla kullanıyorum. Çok bereketli ve güzel bir ürün. Hızlı emiliyor. Çok yoğun bir nem vermiyor ama orta düzeyde iyi bir nem veriyor. Tekrar tekrar alıp kullanmaya devam edeceğim bir ürün.


Garnier Göz Makyaj Temizleyicisi Express Çift Etki: En sevdiğim göz makyaj temizleyicilerinden birisi. Hem kirpiklerime biraz da olsa bakım yapıyor, hem de göz makyajını çok iyi çıkartıyor. En zor silinen rimeller bile çok daha kolay siliniyor. Bu ürünü son zamanlarda çok fazla kullanıyorum. Toplamda 4 şişe bitirmiş olabilirim. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Hamilton Everyday Face Spf 50+ Güneş Kremi: Bu güneş kremini bitirdiğimde çok üzüldüm. Kullanmayı çok seviyordum. Karma cilt için en iyi güneş kremlerinden birisi. En yakın zamanda yenisini almam gerekiyor. Şu an başka bir güneş kremi deniyorum ama bunun gibi olmuyor. Gerçekten bu ürün çok güzel. Hiç sivilcelenme yapmadı. Çok güzel nemlendiriyor. İçerisinde hafif bir kapatıcılık var. Bu yüzden beyaz beyaz durmuyor ve cilt tonunu çok hafif eşitliyor. Çabuk emiliyor. Makyaj altında çok iyi duruyor. Kısaca harika bir ürün. Denemediyseniz şiddetle tavsiye ediyorum. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Sivex Losyon: Sivilcelere iyi gelen bir losyon. Vücuttaki sivilcelerde daha çok işe yarıyor. Yüzdekileri de kurutuyor ama mucizevi bir ürün değil. Yani aslında elimde bu üründen 2  tane var. Sivilcem olduğu zaman sürüyorum. Ama iki kutuda bittikten sonra tekrar almayı düşünmüyorum. İnanılmaz bir etkisi yok.
Yves Rocher Sensitive Vegetal Göz Kremi: En sevdiğim göz kremlerinden birisi. Bu da hiç bitmesin istemiştim. Losyonla krem arası bir yapısı var. Çok kolay dağıtılıyor. Göz çevresini güzel nemlendiriyor. Yanma, kızarıklık yapmıyor. Hafif yapıda, güzel nem veren bir ürün. Benim göz çevrem kuru değil, normal ama yine de nemlendirmek gerekiyor. Hafif yapılı, normal düzeyde nem veren bir ürün arıyorsanız tavsiye ederim. Ben çok memnun kaldım. Tekrar alacağım.


Nyc Far Paleti: Bu benim ilk aldığım far paleti. Makyaj yapmaya yeni başladığımda sadece bir tane far paletim olduğu için uzun süre bunu kullandım. Görüldüğü gibi çoğu rengi bitirmişim. Çok ucuz olduğu için almıştım. Yoksa güzel bir ürün değil. Sonraları daha iyi far paletlerine sahip olunca, bunu hiç kullanmadığımı fark ettiğim için çöpe atıyorum. Zaten son kullanma tarihi dolalı çok uzun zaman oldu.
Rimmel London Stay Matte Pudra: Çok sevdiğim pudralardan birisi. Ben transparan rengini kullanıyorum. Fondöten ve kapatıcıyı sabitlemek için kullanıyorum. Renk vermeyen, matlaştıran bir pudra. Karma ve yağlı ciltlere tavsiye ederim. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Maybelline Lipgloss: Çok uzun zaman önce kullandığım bir üründü. Çoktan bitmiş ama makyaj çantamın derinliklerinde kaldığı için unutmuşum. Güzel bir rengi vardı. Dudakta çok güzel duruyordu. Bir zamanlar her gün bunu kullanıyordum. Sürümü de çok kolaydı. Tabi her lipgloss gibi saçım dudağıma yapışıyordu ama lipglossların ortak problemi bu.
Watsons Pudra Fırçası: Uzun zamandır kullandığım bir pudra fırçasıydı. Artık kullana kullana kılları çok sertleşti. Aynı zamanda ürünü yüzüme uygulamada performansı çok kötüleşmişti. O yüzden yeni bir pudra fırçası alınca bunu çöpe attım. Bu fırçadan ilk zamanlar memnundum. Ama rt pudra fırçasını alıp kullanmaya başlayınca bunun o kadar da iyi bir fırça olmadığını anlamadım. Pudrayı tozuttuyor. O yüzden her pudra çok fazla tozutuyor sanıyordum. Ve pudra sürdükten sonra üstüm başım pudra oluyordu.


Maybelline The Rocket Volume Express Maskara: En sevdiğim Maybelline maskaralarından birisi. Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzatıyor. Dolgunlukta veriyor. Kullanmanızı tavsiye ederim. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Gosh Defining Brow Gel: Yaklaşık 1 sene boyunca bu ürünü kullandım. 1 senede bitti. Bence bereketli bir ürün. Güzel bir kaş maskarası. Sadece fırçası biraz kalın. Bu yüzden ince kaşlara sahip olanlar kullanırken bulaştırabilir. Kaşları çok hafif ve doğal bir şekilde dolduruyor. Gün boyu sabit kalıyor. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı Kalemi: Ben bu ürünü kapatıcı olarak kullanıyorum. Çok güzel bir aydınlık veriyor. Kapatıcılığı çok fazla yok ama göz altlarındaki hafif kızarıklığı kapatmaya yetiyor. Çok sorunlu göz altlarında kapatıcı olarak güzel durmayabilir. Çizgilere çok çok az doluyor. Sevdiğim bir ürün. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Maybelline Lash Sensational Maskara: Bu benim son zamanlarda takıntılı olduğum bir maskara. Çok seviyorum. Bittiğinde elim ayağım kopmuş gibi hissettim. Sanki kirpiklerim hiçbir maskarayla bir daha güzel olamayacakmış gibi geliyor. Tekrardan almam gerekiyor. Ama elimde bir sürü maskara olduğu için kendimi tutuyorum. Yoksa bir sürü ürün kullanamadan çöpe gidecek. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)
Note Mineral Concealer: Bu kapatıcıyı göz altlarımda çok beğenmedim. Bende çok çizgilere dolma yaptı. Ama çok kapatıcı olduğu için yüzümdeki lekeleri kapatmak için fondötenden önce kullandım. Hatta Loreal True Match fondötenin en açık rengiyle bu kapatıcının en açık rengi çok uyumlu oluyor. Lekelerime bu kapatıcıyı kullandım. Üzerinden de çok ince bir şekilde fondöten geçtim. İkisini de nemli süngerle uyguluyorum. Bence çok doğal ve kusursuz duruyor. Sırf kapatıcılığı iyi olduğu için tekrardan alabilirim. Onun haricinde göz altlarındaki duruşu hoşuma gitmedi. (Detaylı yorumlarım için buraya tıklayabilirsiniz.)

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...