15 Mart 2017 Çarşamba

Çift Kuyruklu Eyeliner Makyajı



Merhaba! Bugün de yaptığım değişik bir makyajı paylaşıyorum. Normalde kullanacağım türden bir makyaj olmasa da görüntüsü çok hoşuma gitti. Belki festival, konser gibi eğlenceli bir yerlere giderken kullanılabilir. Ya da belki bir gün klasik makyajların dışına çıkıp bunu deneyebilirsiniz. Bence çok tatlı gözüküyor. Ben pembe eyeliner kullandım ama bunun yerine rujda kullanabilirsiniz.


Kullandığım ürünler;
1. Flormar Kamuflaj Paleti: Paletteki somon tonlarındaki kapatıcıyla göz altlarımdaki morlukları nötrledim.
2. Loreal True Match Kapatıcı: Göz altlarımda ve göz kapaklarımda 01 ivory rengini kullandım. Hem göz makyajına bir baz oluşturmuş oldum hem de göz altlarımın görünümünü düzelttim.
3. Rimmel Stay Matte Pudra: Kapatıcıyı sabitlemek için transparan rengini kullandım.
4. The Balm Autobalm California Paleti: Gözümün katlanma bölgesini belli etmek için paletteki Brow/Crease yazan rengi kullandım. Bu rengin pigmentasyonu fazla olduğu için çok hafif alarak uyguladım.
5. The Balm Schwing ve Loreal Super Liner Superstar Eyeliner: Önce siyah eyelinerı yaptım. Bunun için bu iki eyelinerı kullandım. Loreal kalem uçlu olduğu için eyelinerı çizerken onu, içini doldururken de The Balm'ı kullandım. 
6. Nyx Vivid Brights Vivid Petal Eyeliner: Pembe eyelinerı da bununla yaptım. Taşan yerlerin üzerinden siyah eyeliner geçerek düzelttim. Bu fotoğrafta güzel duruyor olabilir ama normalde çok fazla parça parça duran bir eyeliner. Ben daha iyi gözükmesi için Facetune kullarak fotoğrafı biraz düzelttim. Böyle bir şey deneyecekseniz bu eyelinerı kullanmanızı tavsiye etmem.
7. Max Factor False Lash Epic Maskara: Takma kirpik kullanacağım için bu adımı sadece kendi kirpiklerim boş kalmasın diye yaptım. Normalde sadece rimelle de güzel gözüküyor. Ben daha güzel gözüksün diye takma kirpik kullandım. 
8. Kiss i-Envy AU Naturale 01: Bu kirpikler bence çok abartı olmayan güzel kirpikler ve ağırlık yapmıyorlar. Yapıştırmak için Duo'nun koyu tonlu yapıştırıcısını kullandım.
9. Sleek Solstice Aydınlatıcı Paleti: Göz pınarlarımı aydınlatmak için paletteki toz yapıda olan 3 rengi karıştırarak uyguladım.
10. Rimmel Scandaleyes Ten Rengi Göz Kalemi: Alt göz içimde kullandım.
11. Maybelline Brow Precise Fiber Filler Kaş Maskarası: Kaşlarımı sabitlemek ve hafifçe doldurmak için bu kaş maskarasını kullandım. Bendeki deep brown rengi.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...