25 Mart 2017 Cumartesi

Cut Crease Makyajı



Merhaba! Bugün de bir cut crease makyajı yaptım. Bu göz makyajı nerede, ne zaman kullanılır bilmiyorum. İnternette çok fazla insan böyle makyaj yapıyor diye bende yapmak istedim. Gözleri çooook büyük gösteren bir makyaj. Yapması göründüğü kadar zor değil. Sadece biraz detay çalışmak gerekiyor. Asıl zor olan kısmı bana göre iki gözün eşit olması. Eyelinerları eşitlemek zaten zorken bir de crease kısmındaki farın kuyruğunu iki gözde de aynı yapmak biraz beni zorladı. Nasıl yaptığımı yazının devamında bulabilirsiniz.


1. Loreal True Match kapatıcıyı göz altlarımda ve göz kapağımda kullandım. Sonra Rimmel Stay Matte transparan pudra ile kapatıcıyı sabitledim. Bu aşamayı farlar daha iyi dursun diye yapıyorum.
2. Far olarak Sleek A New Day paletinde ilk sıradaki 3. ve 4. rengi kullandım. Genellikle daha soğuk bir ton olan 3. rengi uyguladım. Yanındaki turuncumsu renkten çok az kullandım. Daha belirgin bir çizgi olması için de en sondaki kahverengi farı kesik ince uçlu bir fırça ile uyguladım. 
3. Cut crease makyajı olduğu için katlanma bölgesini daha da belli etmek için daha önce kullandığım kapatıcıyı kullanarak keskinleştirdim. Yani göz kapağımın tümüne küçük bir fırçayla kapatıcı sürdüm. Katlanma bölgesiyle göz kapağımı ayırdım gibi bir şey. Farın böyle çizgi gibi olmasının, dağılmamış gözükmesinin nedeni bu. 
4. Eyeliner olarak The Balm Schwing Eyeliner kullandım.
5. Rimel gereksiz bir adım olmasına rağmen kendi kirpiklerim boş kalmasın diye Maybelline Push Up Drama maskarayı kullandım. Alt kirpiklerime de sürdüm. Bu rimeli hiç sevmiyorum. Topak topak oluyor, sırf bitsin diye kullanıyorum. Sonra da Kiss Juicy Volume 02 takma kirpiklerini kullandım. Duo markasının koyu tonlu takma kirpik yapıştırıcısıyla yapıştırdım. Bu makyaj büyük kirpikler istiyordu.
6. Son olarakta aydınlatıcı olarak Sleek Solstice aydınlatıcı paletindeki 3 toz aydınlatıcıyı karıştırarak göz pınarlarıma uyguladım.

Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...